|
Športni kotiček Šport & zabava & druženje
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
slavko osamljeni jezdec
Pridružen/-a: 18.05. 2007, 18:21 Prispevkov: 10243 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 03 Jul 2007 06:35 Naslov sporočila: Elektronski oddelek |
|
|
Elite Mag Elasto
Cena: €191,53
(45.898 SIT)
Za gotovino: €172,38
(41.309 SIT)
Ponudba velja do: 15.07.2007
Praktični domači trenažer!
Gladko pedaliranje, možnost izbiranja 5 težavnostnih stopenj, izredno tih, brez vzdrževanja. Trenažer Mag Elastogel je izredno prilagodljiv, opremljen z magnetnim upornikom, ki uporablja ELASTOGEL valj, kateri pa zagotavlja tiho in tekoče delovanje. Z daljinskim upravljalcem lahko izbirate 5 upornostnih stopenj.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Elite Crono Hydromag
Cena: €292,07
(69.992 SIT)
Za gotovino: €262,86
(62.992 SIT)
Ponudba velja do: 15.07.2007
Za kolesarske tekmovalce, ki želijo pridobiti največ od domačega trenažerja!
Magnetno prilagodljiv Hydromag upornik v povezavi z 33% povečanim Elastogel valjem omogoča boljši oprijem kolesa, zmanjšuje obrabo plašča, vibracij ter ponuja za 20% zmanjšano glasnost. Kombinacija Elastogel-a in HydroMag uporne enote ponuja maksimalno uglajenosti in izreden občutek pedaliranja. 5 stopenj upornosti lahko nastavljate daljinsko s pomočjo ročice pritrjene na krmilu kolesa. Trenažer lahko nadgradite z TT5000100 Plus Upgrade Kit-om. Revolucionarno Crono ogrodje omogoča enostavne nastavitve, koristi kolesarjevo težo za ohranje stika kolesa z valjem, ter omogoča gibanje telesa za bolj naraven občutek kolesarjenja.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Polar CS 100
Namesto: €110,00
(26.360 SIT)
Cena: €95,00
(22.766 SIT)
Ponudba velja do: Do nadaljnega
Najnovejša serija CS kolesarskih računalnikov nudi enostavno in močno orodje za vaše treninge. Posebnosti: kolesarske funkcije, senzor hitrosti, senzor kadence- opcija, OwnCode - kodiran pas nam omogoča da nam drugi uporabniki ne motijo brezžičnega prenosa srčne frekvence.
Polarjeve funkcije:
Brezžična EKG natančnost SF
Exercise Set - razširjeni profili vadbe (1)
OwnZone - individualno aerobno območje - napredno
OwnCal - poraba kalorij med vadbo
OwnCode - kodiran pas
Ciljno območje z vidnim in zvočnim alarmom
Samodejno shranjevanje kroga
Najvišji srčni utrip pri vadbi
Povprečni srčni utrip/krog
Najvišji srčni utrip/krog
Datum vadbe
Kolesarske funkcije:
Razdalja
Povprečna in najvišja hitrost
Trip
Skupno prevoženih kilometrov
Hitrost (trenutna, povprečna, maksimalna)
Nastavljiv obseg kolesa za dvoje različnih koles
Nosilec za pritrditev na kolo
Senzor hitrosti (brezžičen)
Senzor kadence (opcija)
ETA predviden čas do cilja
Grafična primerjava hitrosti in utripa
Poraba kalorij/uro
Poraba kalorij/km
Samodejni start in stop
Speed Pointer
Možna vgradnja nosilca na različna krmila
Možna vgradnja senzorja hitrosti na različne vilice
Funkcije za povezavo z računalnikom:
UpLink - zvočni prenos podatkov - logotipov
Funkcije za uravnavanje telesne teže:
OwnCal - poraba kalorij med vadbo
Pomnilniške funkcije:
Število spomina vaj (1)
Datoteka treninga z datumom in časom
Skupni čas vadbe
Čas v ciljnem območju
Čas v mejnem območju
Povprečna SF (srčna frekvenca) celotne vadbe
Poraba kalorij
Razdalja skupno
Tedenski pregled
Osnovne funkcije:
Srčna frekvenca %/utrip/min
Avtomatske in nastavljive meje SF
Vidni in zvočni alarm v ciljnem območju
Vodotesnost (10m)
Osvetlitev ekrana
HeartTouch
Funkcije ure:
Dnevni čas (12/24h)
Štoparica
Dnevno in tedensko kazalo
Opozorilo za izrabljeno baterijo
Pas:
Polar T31 kodiran
Polar WearLink 31 kodiran - možnost menjave baterije (kompatibilen)
Polar T61 kodiran (kompatibilen)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Polar CS 600
Cena: €380,00
(91.063 SIT)
Za gotovino: €342,00
(81.957 SIT)
Ponudba velja do: 15.07.2007
Polar CS600 je vrhunski kolesarski računalnik z EKG natančnim merjenjem srčnega utripa in novimi POLAR W.I.N.D. senzorji. Opremljen je z novimi funkcijami, kot je večji trivrstični LCD zaslon, na katerem si lahko izberete prikaz le tistih meritev, ki jih potrebujete ter pomembno novostjo … CS600 meri tudi naklon terena in vam neposredno prikazuje, v koliko % klancu trenutno kolesarite. Z modelom CS600 dobite vrhunski kolesarski računalnik in napredno orodje, s katerim bodo vaši treningi postali en sam užitek.
Kolesarski računalnik CS600 so Polarjevi inženirji razvijali 4 leta in ustvarili izdelek, ki nima konkurenčnega tekmeca. Izjemna količina podatkov, ki jih ta računalnik pridobi med treningom so še pred letom pridobivale profesionalne kolesarske ekipe z nekajkrat dražjimi in večjimi napravami. Sedaj so ti podatki na voljo tudi vam po ugodni ceni in v izdelku z prelepim dizajnom. Čas, hitrost, razdalja, višina, naklon, kadenca (opcija), EKG natančnost merjenja srčnega utripa in tudi moč poganjanja pedal (le v modelu CS600 z merilcem moči – opcija) so podatki, katere boste zlahka uporabili pri analizi ter posledično pri optimizaciji vaših treningov.
Opisani model nima merilca moči poganjanja pedal, ki počasi postaja najpomembnejši indikator športne intenzivnosti, vendar je na voljo kot opcija, prav tako je na voljo kot opcija senzor kadence. Za analizo treningov bo poskrbel novi programski paket Polar ProTrainer 5 za okolje Windows, s katerim bomo trening analizirali do podrobnosti in analizirane podatke uporabili pri izboljšanju treningov ter posledično pri samem napredku. Program pri modelu CS600 prikaže tudi stopnjo izčrpanosti, s čimer bo dvom, ali z jutrišnjim treningom tvegamo pretreniranost, odpravljen v nekaj sekundah.
Zaslon širokih dimenzij prikazuje 4 segmente pomembnih informacij, na njem se lahko istočasno izpisujeta dva grafa. Merjenje naklona poti v % nam omogoča, da se zavedamo težavnosti terena, še preden nas o tem opozoril srčni utrip. Lep in aerodinamični dizajn iz ogljikovih vlaken zagotavlja dolgoletno uporabo izdelka, merjenje porabe energije (kcal/h in kcal/km) pa nas opomni, kdaj moramo jesti in kako obdržati optimalne energijske zaloge. Izdelek se ponaša tudi z Polarjevim OwnIndex Fitness test, ki nam izračuna aerobno pripravljenost na podlagi ocenjene maksimalne količine vdihanega kisika (VO2max), s čimer dobimo podatek o zahtevani intenzivnosti bazičnih treningov ter stopnjo napredka. Pri novem izdelku je Polar uporabil tudi W.I.N.D tehnologijo prenosa podatkov, ki deluje na frekvenci 2.4 GHz in nam zagotavlja nemoten prenos informacij iz brezžičnih senzorjev hitrosti, srčnega utripa, kadence (opcija) in moči poganjanja pedal (opcija) do samega kolesarskega računalnika.
Polarjeve funkcije:
Brezžična EKG natančnost SF
Polar sport zone
PolarOwnZone
OwnCal - poraba kalorij med vadbo
Polar Fitnesa Test - test aerobne kondicije v mirovanju
OwnCode - kodiran pas W.I.N.D 2,4GHz
Polar OwnOptimizer (nas opozori, kdaj lahko treniramo in kdaj moramo počivati)
Ciljno območje (srčne frekvence) z vidnim alarmom
Ciljno območje (srčne frekvence) z zvočnim alarmom
Ciljno območje (kadence) z vidnim alarmom
Ciljno območje (kadence) z zvočnim alarmom
Ciljno območje (moči pedaliranja) z vidnim alarmom (opcija z Power metrom)
Ciljno območje (moči pedaliranja) z zvočnim alarmom (opcija z Power metrom)
Najvišji srčni utrip - Polar Fitness Test
Najvišji srčni utrip - izračun na podlagi formule starosti
Časovni intervali
Maksimalni srčni utrip treninga
Povprečni srčni utrip treninga
Minimalni srčni utrip treninga
Maksimalni srčni utrip kroga
Povprečni srčni utrip kroga
Število krogov (99)
Samodejno shranjevanje kroga
Višinomer, dvig, spust
Trening intervalov
Zone Pointer - točkovanje aktivnosti
ZoneLock
Kolesarske funkcije:
Čas vožnje
Razdalja
Interval, baziran na razdalji
Ohlajanje, bazirano na razdalji
Odometer (za kolo 1/2 in skupno)
Hitrost (trenutna, povprečna, maksimalna)
Nastavitev funkcij za dve kolesi
Nastavek za krmilo
Senzor hitrosti (za različne velikosti vilic)
Senzor kadence (opcija)
Senzor moči pedaliranja (opcija)
Predviden čas prihoda v cilj
Grafična primerjava dveh podatkov
Poraba kalorij na uro
Poraba kalorij na km
Autostart/stop
SpeedPointer
Avtomatski premik zaslona
Temperatura
Višinomer
Indikator učinkovitosti kolesarjenja (opcija z Power metrom)
Razmerje levo/desno pedalo (opcija z Power metrom)
Indeks pedaliranja (opcija z Power metrom)
Meje kolesarjenja (opcija z Power metrom/senzorjem kadence)
Izračun dviga
Wireless Polar senzor hitrosti™ W.I.N.D.
Wireless Polar senzor kadence W.I.N.D. (opcija)
Polar Power Output senzor™ W.I.N.D. (opcija)
Funkcije za uravnavanje telesne teže:
Polar OwnCal® - poraba kalorij med vadbo
Funkcije za povezavo z računalnikom:
Dvosmeren infrardeč prenos podatkov v Polar in iz njega (osebni računalnik) z uporabo Polar WebLink tehnologije (SonicLink/Infrared)
Program Polar ProTrainer 5™
Polar IrDA USB 2.0 vmestnik ali interni/eksterni IrDA vmestnik drugega proizvajalca (opcija)
Pomnilniške funkcije:
R-R interval
Število vaj v spominu (99)
Datoteka treninga z datumom in časom
Skupni čas vadbe
Čas v ciljnem območju
Čas v mejnem območju
Povprečna SF (srčna frekvenca) celotne vadbe
Maksimalna SF (srčna frekvenca) celotne vadbe
OwnIndex - zadnji test aerobne kondicije v mirovanju
Poraba kalorij (na trening/tedensko/skupno/%porabljene maščobe)
Nastavitev intervala pomnjenja
Tedenski pregled
Razdalja (skupno)
Osnovne funkcije:
Srčni utrip (prikazan v udarcih na minuto)
Srčni utrip (prikazan v % maksimalne srčne frekvence)
Srčni utrip (prikazan v grafu)
Srčni utrip (prikazan v % srčne frekvence v mirovanju)
Avtomatske in nastavljive meje SF
Vidni in zvočni alarm v ciljnem območju
Vodoprepustnost 50m
Zaklep zaslona
Osvetlitev zaslona
Povečan zaslon
Nastavljivost zaslona
Grafični prikaz meje območja
Funkcije ure:
Dnevni čas (12/24h) z budilko
Štoparica
Dvojni časovni pas
Dnevni in tedensko kazalo
Opomnik za vadbo - optičen
Opomnik za vadbo - zvočni
Opozorilo za izrabljeno baterijo
Možnost menjave baterije s strani uporabnika
Prikaz podatkov v angleškem, nemškem, francoskem, španskem in italijanskem jeziku
Pas:
Polar WearLink® W.I.N.D. (možnost menjave baterije, vključen)
(OSEBNO POLARJA ŠE NE UPORABLJAM ) Sicer sem vam pa tukaj predstavil najdražji model ,ki so jasno primerni za aktivne tekmovce..Ostali za rekreativce so cenejši vsaj za 60 % . |
|
Nazaj na vrh |
|
|
slavko osamljeni jezdec
Pridružen/-a: 18.05. 2007, 18:21 Prispevkov: 10243 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 04 Jul 2007 06:13 Naslov sporočila: |
|
|
ŠTEVCI
VDO C2
Cena: €24,90
FUNKCIJE:
Trenutna hitrost
Dnevni kilometri
Čas vožnje
Povprečna hitrost
Čas (ura)
Maksimalna hitrost
Štoperica
Skupni km
Skupni km (kolo 1)
Skupni km (kolo 2)
Primerjava trenutne hitrosti s povprečno
Možna nastavitev dveh različnih obodov koles (kolo1, kolo 2)
OSTALE FUNKCIJE:
Zaslonska navodila v sedmih jezikih
Izpis besednih navodil
Oznaka za intervalni trening
Avtomatska Start / Stop funkcija
Funkcija mirovanja - po nekaj minutah se števec samodejno izklopi.
Nastavljivi skupni kilometri
TWIST-CLICK-cevni nosilec z enostavno montažo brez orodja
Indikator štoperice (utripa, ko ura teče)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
VDO MC 1.0+
Cena: €116,90
(28.014 SIT)
Brezžični kolesarski števec z višinomerom - optimalen za vse, ki z veseljem nabirajo višinsko razliko. Naprava vsebuje 9 višinskih in 13 kolesarskih funkcij. Na zaslonu so naenkrat vidne kolesarske in višinske informacije. Primeren za napredne kolesarje s športnimi ambicijami.
Kolesarske funkcije:
Trenutna hitrost v KMH ali MPH
Dnevni kilometri
Dnevni čas vožnje
Povprečna hitrost
Stalna primerjava trenutne hitrosti s povprečno
Maksimalna hitrost
Štoperica
Ura
Navigator
Skupni kilometri za 1.kolo
Skupni kilometri za 2. kolo
Skupni kilometri za obe kolesi skupaj
Višinomerske funkcije:
Trenutna nadmorska višina
Trenutna temperatura
Trenutni naklon v %
Prevoženi dnevni profil
Maksimalna dnevna nadmorska višina
Povprečen dnevni naklon
Maksimalen dnevni naklon
Skupna višinska razlika, ločeno za kolo 1 in 2
Maksimalna skupna višinska razlika
Ostale funkcije:
Prikaz v sedmih jezikih
Servisni interval - števec opozori kdaj naj bi kolo peljali na servis
Pomoč pri nastavitvah s komentarji
Avtomatska nastavitev višinomera, z upoštevanjem razlik v zračnem pritisku
Tridelni zaslon s stalnim prikazom hitrosti, trenutne nadmorske višine, temperature, naklona in dodatne poljubne vrednosti
Auto Start/Stop za vse funkcije
Avtomatsko preračunavanje KM v milje, metrov v čevlje, °C v °F
Funkcija mirovanja - po nekaj minutah se števec samodejno izklopi
TWIST-CLICK cevni nosilec za enostavno montažo brez orodja
Udobna uporaba preko treh gumbov (višinske, kolesarske in poljubne informacije)
Nastavitev skupnih KM po menjavi baterije
5 letna garancija
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sam uporabljam Sigmo 1200 ( Edino nastavek imam drugačnega )
Funkcije :
1.URA
2.ŠTOPARICA
3.ŠT.KM.
4.ŠT.SKUPNIH KM.
5.POVPREČJE/HITROSTI
6.ČAS VOŽNJE
7.NAJVEČJA HITROST
Ta števec spada med bolj enostavne in je tudi v nizkem cenovnem razredu . Kvaliteta zelo dobra in tudi rok trajanja baterije je okoli 2 leti .Torej gre za izredno majhno porabo energije .Sicer je pa to model ki je prišel v prodaja pre kakimi 5 leti ,torej če primerjamo to Sigmo pa tistega zgoraj je jasno da sedaj za skoraj isto ceno dobiš precej več ..Če primerjamo z ( VDO C2)
Cena : okoli 20EU |
|
Nazaj na vrh |
|
|
slavko osamljeni jezdec
Pridružen/-a: 18.05. 2007, 18:21 Prispevkov: 10243 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 12 Jul 2007 18:00 Naslov sporočila: |
|
|
Še nekaj za nočne vožnje ....
Marwi NightPro Extreme Evo
Cena: €489,00
(117.184 SIT)
Za gotovino: €440,10
(105.466 SIT)
S pomočjo najsodobnejših spoznanj v tehnologiji kolesarskih luči, Nightpro® Extreme EVO omogoča 8 ur vožnje z 10W Metal Halidno lučjo (Xenon), ki ima svetlobno moč 3-4 krat večjo kot halogenska svetilka z enako močjo. Na voljo je tudi opcija preklopa na 8W delovanje svetilke, kar vam omogoča 9.6 ur vožnje. Izvor napajanja je 10.8 voltna 6.6Ah lithium ion ploščata baterija. Le ta je varno shranjena v trpežni torbici s preprostim pripenjanjem na okvir, pas ali za shranjevanje v nahrbtniku.
Ohišje je izdelano iz CNC obdelanega aluminija. V paketu sta nastavek za namestitev luči na čelado in balanco, s čimer imamo zagotovljeno popolno fleksibilnost uporabe. Čas polnjenja je 4,5h z uporabo priloženega hitrega polnilca.
10W Solarc HID žarnica
QR nastavek luči za balanco
10.8 voltna 6.6AH lithium ion ploščata baterija
Stikalo za vklop omogoča dva načina delovanja 10W in 8W
priročen kovček za prenašanje seta
Čas delovanja: 10W = 8h; 8W = 9.6h
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Marwi NightPro Elite
Cena: €95,56
(22.900 SIT)
Za gotovino: €86,00
(20.609 SIT)
12W flood žarnica
6 voltna 4,0AH NiMH ploščata baterija
Neodvisno nastavljiv snop svetlobe
Zdržljivo ALU, CNC obdelano ohišje
Prirejena posebej za montažo na čelado, možen dokup QR nastavka luči za balanco
Priključi in pozabi polnilec
Skupna teža sistema: 375g
Čas delovanja: 12W = 2h
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
RavX All Sight '07
Cena: €7,90
(1.893 SIT)
Lastnosti:
5 rdečih LED diod
4 načini delovanja
širok kot vidljivosti (180°)
trajanje baterij: cca.100 ur
priložen nosilec
2 × AAA bateriji vključen
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
slavko osamljeni jezdec
Pridružen/-a: 18.05. 2007, 18:21 Prispevkov: 10243 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 29 Feb 2008 14:17 Naslov sporočila: |
|
|
Kolesarska kamera
Evo da malo obudim tole temo , in danes sem zasledil na www.bicikel.com kjer možakar z vzdevkom ROTOR , prodaja tole kamero ki je namenjena kolesarjem. Možakar prodaja marsikaj ,toda še posebno me je pritegnila tale majhna kamera ! Moram reči da sem se tudi jaz takrat odločal med kamero in digitalcem , toda po mojem tehtnem premisleku sem izbral digitalca.
Podatki o kameri :
Novo, nemontirano barvno CCD kamero za montaľo na čelado ali balanco, prodam.
Nova cena 150 €.
Senzor Barvni CCD CMOS OV 7949
PAL 628 (H)x586 (V)
Vodravna resolucija 420 Linij
Minimalna svetloba 0.5 Lux.
Vodoodporna
Napajanje 4.5 - 6 V
Velikost 24 mm x 74 mm
Neto teľa 100 g
Mikrofon...
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
rotor Kimstar vodka
Pridružen/-a: 29.02. 2008, 21:29 Prispevkov: 5
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
slavko osamljeni jezdec
Pridružen/-a: 18.05. 2007, 18:21 Prispevkov: 10243 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 01 Mar 2008 07:43 Naslov sporočila: |
|
|
Mani bi prednja luč prav prišla , a imaš kakšno idejo nasvet kaj se najbolje splača ? Decembra sem velikokrat zaključil z kolesarjenjem v popolni temi |
|
Nazaj na vrh |
|
|
rotor Kimstar vodka
Pridružen/-a: 29.02. 2008, 21:29 Prispevkov: 5
|
Objavljeno: 01 Mar 2008 09:00 Naslov sporočila: |
|
|
Tale odlična izbira in cenovno ugodna. Cenejše so večinoma slabše in so slaba izbira.
Sigma Mirage EVO/EVO X Pb Akku, 70 €. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
slavko osamljeni jezdec
Pridružen/-a: 18.05. 2007, 18:21 Prispevkov: 10243 Kraj: Kranj
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
rotor Kimstar vodka
Pridružen/-a: 29.02. 2008, 21:29 Prispevkov: 5
|
Objavljeno: 01 Mar 2008 13:03 Naslov sporočila: |
|
|
Mal denarja, mal muzke... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
slavko osamljeni jezdec
Pridružen/-a: 18.05. 2007, 18:21 Prispevkov: 10243 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 24 Dec 2008 19:48 Naslov sporočila: |
|
|
PETZL : lučka za pohodništvo/kolo
To je lučka k isem jo nabavil v Hervisu. Isto lučko sem nameravl kupiti v ( Pro Montani ), toda ker sem imel za Hervis še popust za 12% (bon od Franje ), sem jo potem kupil v Hervisu. Torej na koncu me je stala 51 evrov + naknadno sem v Big Bangu dokupil še baterije za polnjenje+ polnilec. Lučka ima ene štiri stopnje, in ena od teh je tudi da samo utripa.
JAKOST SVETLOBE
85 lumnov (največja)
150 lumnov ( z ojačevalcem žarka )
TRAJANJE BATERIJE
največja 80h
optimalna 100h
varčna 180h
DOLŽINA SVETILNOSTI
97m
Tole z baterijami, je jasno bolj pod vprašajem, saj je zelo odvisno od razmer, v katerih uporabljamo zadevo. Toda glede nato da mi zaščitna kapa za pod čelado pokrije tudi vrat, naj bi bil vložek z baterijami bolj na toplem mestu. Se pa pojavi en problem, in to je ta, da verjetno očal ponoči nebom mogel uporabljati. No sej jih tudi nimam za nočno vožnjo, zato naj bi zaradi majhnosti lučke, ne bi smel imeti večjih težav z namestitvijo na čelo. Bom pa jasno to lučko uporabljal tudi za pohodništvo, in morda tudi tek. Verjetno je manj primerna za kolo, toda ni izključeno da bom tudi zato iznašel neko rešitev, in jo namestil na vrh čelade.
Takole izgleda če je ojačevalnik svetlobe obrnjen navzgor
Kaseta za baterije
Več o vsem bom poročal, ko jo bom preizkusil tudi na terenu. _________________ http://www.bicikel.com/sl/samoevidenca/ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
slavko osamljeni jezdec
Pridružen/-a: 18.05. 2007, 18:21 Prispevkov: 10243 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 25 Dec 2008 14:12 Naslov sporočila: |
|
|
Danes sem prvič sprobal lučko z čelado na glavi, toda je bilo na čelu vse skupaj izjemno tesno. Sprobal sem tudi svetilnost lučke, in verjetno mi sploh nebo potrebno uporabljati najmočnejšo svetilnosti. Kar se tiče namestitve same, sem uporabil en pašček, ki je bil zapakiran, in tako sem lučko namestil na čelado. Tako da jo bom uporabljal kar na čeladi, no edino kar moram še preveriti je odpornost n vlago, in na mraz. Toda mislim da pri teh lučkah nebi smelo biti težav. Kar se tiče batarij, bom pa cel ozadevo spravil v polivinilasto vrečko, saj zadaj zaradi aerodinamike čelade zelo piha. Tako da bo baterija lepo na toplem. Aja pa napolnil sem še tiste dodatne baterije, tako da bom imel s seboj še rezervo. Prav tako bom s seboj imel še dodatno lučko v nahrbtniku za primer, če mi slučajno ta dokočno rikne..
Aja pa snežiti je začelo, tako da je današnja vožnja še pod vprašajem. _________________ http://www.bicikel.com/sl/samoevidenca/ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Sebek Super Senna
Pridružen/-a: 14.09. 2007, 19:50 Prispevkov: 2998 Kraj: Slovenska Bistrica
|
Objavljeno: 25 Dec 2008 17:34 Naslov sporočila: |
|
|
Slavko kaj pa o kakšni rdeči luči za vzadaj na kolo si razmišljal kaj :) :) _________________ Fante iz Kranja ptič je pravi,
Nasprotnik zmer dobi po glavi.
A ko Robi z mize skoči,
Avstrijcem kakšen živec poči! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
slavko osamljeni jezdec
Pridružen/-a: 18.05. 2007, 18:21 Prispevkov: 10243 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 02 Jan 2009 22:20 Naslov sporočila: |
|
|
Ja sej v bistvu sem jo imel tudi zadaj, pa sem jo na lanski Franji nekje usjal.
Še nekaj lastnosti od te luči
Myo XP čelna svetilka z visoko sposobno diodo L.E.D. (Light Emitting Diode). Vklučuje lečo za širšo, daljšo in izostreno svetlobo ter poklopec za diodo, ki razprši svetlobo.
-3 stopnje svetilnosti + ojačevalec žarka (97 metrov)
-razpršeno ali usmerjeno osvetljevanje
-čas svetilnosti 80h - 180h
-dolžina snopa 72m
-vodoodporna
-pokazatelj polnosti baterij (opozori nas ko so baterije izpraznjene na 70% in nato še za 90% izpraznjenost)
-3 leta garancije
-baterije priložene
-teža: 175g (z baterijami)
Moj komentar!
Torej na prvi nočni sem jo uporabljal dve urici in pol, na drugi pa kar slabi 4 urice. Torej po šestih urah in pol, so baterije še vedno dodobra polne. Vseskozi sem večinoma uporabljal tudi najmočnejšo opcijo svetilnosti, in na drugi vožnji sem še stestiral mal ohitrost vožnje in osvetljenost cestišča. Pri več kot 60kmh., je bila vidnost sijajna. Prav tako sem jo uporabljal v najbolj mrzlih pogojih, torej nekje od -5 pa tudi do -10st. , in z lučjo ni bilo nobenih težav. Kar se tiče dolžine svetilnega snopa, je res da se vidi blizu 100 metrov naprej! Sicer naj bi bila tole čelna svetilka, toda z dodatnim paščkom, ki je bil priložen, se jo da lepo namestiti tudi na čelado. Prav tako ima lučka takšen nastavek, da jo lahko ali bolj obrnemo navzdol, ali pa navzgor. _________________ http://www.bicikel.com/sl/samoevidenca/ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
slavko osamljeni jezdec
Pridružen/-a: 18.05. 2007, 18:21 Prispevkov: 10243 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 09 Nov 2009 18:47 Naslov sporočila: |
|
|
TEK POD UMETNO SVETLOBO
Danes sem prvič stestiral tole lučko tudi med tekom, in to po temi. Zraven je pa še močno deževalo, kar pomeni da sem preizkusil tudi vodotesnost. Kot se je izkazalo je lučka (PETZL) vodotesna, in nam še kako prav pride tudi med tekom. Torej po kolesarjenju in hribolazenju, sem jo tokrat sprobal tudi v tekaških vodah. Sedaj ko se hitro naredi tema, še posebno če imamo dopoldan službo, ta dodatna razvetljava še kako prav pride.
Sem pa danes pridobil šeeno novo izkušnjo. Kajti med tekom, sem se zložil kakor sem dolg in širok. Seveda kot da sem pozabil da nisem na kolesu, ko je vseeno če zapelješ na rob asfalta ali v luknjo, sem danes tako stopil s polovico stopala na rob asfalta, z drugo polovico pa čez rob. In tako mi je zavilo stopalo, in to spet na levo nogo. Komaj sem se rešil bolečine po tistem padcu s skolesom, sem jo danes že spet rahlo skupil. Seveda pa to boli kot hudič, in potem sem odtekel še dva kilometra do doma. Sedajle kot vidim imam gleženj kar lepo zatečen, toda bolečina počasi pojenjuje. Skratka nekaj sem gledal na daleč, snop svetlobe, spregledal sem pa kje tečem. Torej odsedaj naprej bom vedno gledal pod noge. Samo sem se zložil na desno na asfalt, kot odžagan hlod. Res me je avtomatsko zmanjkalo.
Kakorkoli, danes sem po trdi temi odtekel 8km. Pa še da se malo spomnim moje prve prave nočne pohodniške na Kriško goro, ki sem se jo lotil letos januarja. (
VEČ O VSEM PREBERITE NA: http://slavko.mojforum.si/slavko-about196-0-asc-64.html
P.S. Če je kdo za kakšen nočni pohod, naj kaj konkretnega predlaga. _________________ http://www.bicikel.com/sl/samoevidenca/ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
megla Bedenko
Pridružen/-a: 24.01. 2008, 19:44 Prispevkov: 769 Kraj: Wom
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
slavko osamljeni jezdec
Pridružen/-a: 18.05. 2007, 18:21 Prispevkov: 10243 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 05 Jun 2010 15:49 Naslov sporočila: |
|
|
Zdejle sem si prvič pogledal vse v zvezi s tem, in sem presenečen že nad tem, da ta sistem sploh obstaja. Dobro to da imajo kolesa za po mestu vgrajena elektromotor, to ni več nobena znanost. Toda da pa so že izumili sistem ki je skrit v okvirju kolesa, in ki pridobi dodatnih 100 vatov na moči, tega pa res nisem vedel. Sedajel sem se tudi spomnil na KERS v F1, in me odsedaj sploh nebi več čudilo, či bi kaj podobnega izumili tudi za bicikel.
Čeprav se mi zdi, da sem glede KERSA že nekje nekaj zasledil, toda sedaj to najti...Torej po klancu dol ga nažgeš, in potem energijo ki bi jo imel shranjeno bogvekje, pretvoril v vatte recimo na ravnini. Se bom pozanimal na biciklu.com, mislim da to že obstaja. Da se vrnem nazaj k primeru (Cancellare)! Potem ko sem si ogledal video, in potem ko sem videl kako je potegnil, sedaj sumim d je tukaj res nekaj spornega. Ali je bil dopingiran, ali pa si je do rezultata pomagal z goljufijo. Ko vidim njegov pospešek napram ostalim, pa že drugi so bili hitri, ima res neverjetno hitrost.
Zdej kako je to dosegel je veliko vprašanje. Toda če si je res privozil zmago z močjo tega motorčka, potem je to zame največji goljuf vseh časov v kolesarstvu, in mora takoj izgubiti licenco za dirkanje. Res je bil hitr kot hudič, in nekako verjamem ostalim kolesarjem, da je to najmanj čudno vseskupaj. Tudi tale stavek pove dovolj o vsem. Vsekakor pa če ni goljufal, je moral res trenirati kot zmešan, da je toliko pridobil na explozivnosti in hitrosti. Toda sam mislim, da je tu res še nekaj drugega vmes.
"Sledil sem mu s hitrostjo več kot 50 km/h, a se mu nisem približal. To je neverjetno," je povedal Boonen, medtem ko je prvi mož ekipe Patrick Lefevere začel dvomiti po ogledu posnetka revolucionarne tehnologije na spletnem portalu youtube. "Obtožbe niti najmanj niso smešne. Ogledal sem si posnetek. Lahko, da je vse resnica in v tem primeru gre za čisto tatvino. To bi bilo še huje kot doping. Res je, vsak je nedolžen, dokler se mu krivda ne dokaže, toda po ogledu posnetka upam, da bo UCI vse skrbno preučil."
Še malo akcije, Tour of Flanders 2010
http://www.youtube.com/watch?v=Xn-oHTCgR84 _________________ http://www.bicikel.com/sl/samoevidenca/ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|