|
Športni kotiček Šport & zabava & druženje
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
zoroit Kimstar vodka
Pridružen/-a: 17.02. 2008, 19:39 Prispevkov: 5
|
Objavljeno: 18 Feb 2008 20:35 Naslov sporočila: |
|
|
Naravno da imam. Inace MIG-29, jedan primerak, je upravo vracen iz Rusije gde je modernizovan. Ostalo ih je 4 jednoseda i 1 dvosed samo...Politika je ucinila svoje
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
slavko osamljeni jezdec
Pridružen/-a: 18.05. 2007, 18:21 Prispevkov: 10243 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 18 Feb 2008 20:53 Naslov sporočila: |
|
|
Lepi so lepi še vedno tili Migi - 29 ! Čeprav dokaj zastarel , toda kot veva se da marsikaj posodobiti .
In še naše hajhitrejše letalo v Slovenski vojski PC-9 M , posodobljena verzija. Ta letala se več ali manj uporabljajo za osnovno šolsko - bojno urjenje ! Drugih letal Slovenija verjetno nebo nikoli imela recimo pravih reaktivcev. Kajti kot veva so stroški res ogromni , čeprav se sam nagibam da bi nekoč nabavili ali F-16 al ipa kar je še najbolje latalo Harier , ki lahko vzleta navpično ! Slovenija bo bazirala predvsem na helikopterskih enotah in transportnih letalih.
Pilatus PC-9M
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
zoroit Kimstar vodka
Pridružen/-a: 17.02. 2008, 19:39 Prispevkov: 5
|
Objavljeno: 18 Feb 2008 20:56 Naslov sporočila: |
|
|
Je li 15 letalska Brigada ukinuta? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
zoroit Kimstar vodka
Pridružen/-a: 17.02. 2008, 19:39 Prispevkov: 5
|
Objavljeno: 18 Feb 2008 21:01 Naslov sporočila: |
|
|
Gazella MUP-RS
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
slavko osamljeni jezdec
Pridružen/-a: 18.05. 2007, 18:21 Prispevkov: 10243 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 18 Feb 2008 21:04 Naslov sporočila: |
|
|
Vauuuu Gazella Zelo dobra fotka. Ti sedaj moram iti ker imam nočno službo ,torej se beremo jutri . |
|
Nazaj na vrh |
|
|
slavko osamljeni jezdec
Pridružen/-a: 18.05. 2007, 18:21 Prispevkov: 10243 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 19 Feb 2008 13:53 Naslov sporočila: |
|
|
zoroit je napisal/a: | Je li 15 letalska Brigada ukinuta? | Ja takoimenovane 15 letalske brigade ni več ! Ukinili so jo zaradi prestruktruriranja , in glavni del letalsko / helikopterskih sil sedaj bazirara na letališču ( Cerklje ob krki ).
Nekaj glavnih informacij
Vojašnica Cerklje ob Krki, Cerklje ob Krki 4 a,
8263 Cerklje ob Krki
telefon: 07 495 36 93, telefaks: 07 495 32 57
Sestava
- poveljstvo,
- 9. bataljon zračne obrambe,
- 15. helikopterski bataljon,
- 16. bataljon za nadzor zračnega prostora,
- 107. logistična baza,
- Letalska šola,
- Letalskotehnična enota,
- Četa za vojaški zračni promet.
Poslanstvo
Brigada zračne obrambe in letalstva (BRZOL) opravlja nadzor in zaščito zračnega prostora Republike Slovenije in stabilizacijske naloge v operacijah kriznega odzivanja ter sodeluje pri zaščiti in reševanju. Poveljstvo BRZOL je organ poveljevanja in kontrole enot v sestavi brigade. Pristojno in odgovorno je za pripravljenost ter usposobljenost podrejenih enot zračne obrambe in letalstva (ZOL). Njegova bistvena naloga je, da skladno s sprejetimi mednarodnimi obvezami Republike Slovenije zagotavlja razmere za delovanje podrejenih enot, ki opravljajo naloge za vso Slovensko vojsko, in tudi za posamezne dele bojnih zmogljivosti, namenjenih skupnemu delovanju v miru in kriznih razmerah. Oblikovanje BRZOL je povezano s preoblikovanjem podrejenih enot in poveljstev ter združevanjem štabnih funkcij med bataljonsko in brigadno ravnjo.
Naloge:
poveljevanje podrejenim enotam ZOL in nadzor nad njimi,
zagotavljanje zahtevane stopnje pripravljenosti in usposobljenosti podrejenih enot ZOL,
administrativna in logistična podpora podrejenim enotam,
načrtovanje uporabe, prenos ukazov in spremljanje delovanja podrejenih enot ZOL v miru, krizi in vojni (nacionalna obramba),
neprekinjeno načrtovanje, prenos ukazov, usklajevanje in spremljanje delovanja letalskih enot na letališču Cerklje ob Krki za lastne potrebe in za potrebe države gostiteljice,
nadzor in preverjanje zahtevane stopnje usposobljenosti in pripravljenosti za delovanje,
sodelovanje s civilnimi in drugimi vojaškimi organizacijami,
načrtovanje in izvedba mobilizacije podrejenih enot,
zagotavljanje častnikov za povezavo za nacionalni zračni operativni center.
Znak Brigade zračne obrambe in letalstva simbolizira njeno dejavnost. Vrhnji del znaka zaokroža napis BRZOL, v podlagi je prikazan radarski zaslon, ki simbolizira nadzor zračnega prostora, nad njim sta dve raketi zemlja–zrak (kratkega in srednjega dosega), ki simbolizirata zračno obrambo, nad raketama pa je abstraktno plovilo, ki predstavlja zrakoplov kot simbol letalstva.
Znak je oblikovan kot gotski ščit. Različica za službeno uniformo je na modri podlagi in obrobljena z odtenkom sive barve, različica za bojno uniformo pa je na zelenorjavi podlagi in obrobljena z odtenkom svetlo rjave barve.
BRZOL je skladno s Srednjeročnim obrambnim programom 2007–2012 začela delovati 1. februarja 2008.
S preoblikovanjem Slovenske vojske v letih 2004 in 2005 so bile zmogljivosti letalstva, zračne obrambe in nadzora zračnega prostora vključene v različna poveljstva ter različne ravni poveljevanja in kontrole. S Srednjeročnim obrambnim programom pa je bila predvidena ustanovitev poveljstva BRZOL kot organa poveljevanja in kontrole enot v sestavi brigade.
Delovna skupina kot predhodnica poveljstva je začela delati sredi leta 2007. V šestih mesecih je pripravila vse potrebne akte vodenja in poveljevanja ter opravila vse administrativne in materialno-logistične priprave za prevzem nalog.
Filmček
Če bi pred dvajsetimi leti , takole pisali o razni opremi in kje je kaj , potem bi verjetno sedajle že bil uklenjen v lisicah !
1.http://www.slovenskavojska.si/video/Podelitev_prapora_Cerklje.wmv
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
slavko osamljeni jezdec
Pridružen/-a: 18.05. 2007, 18:21 Prispevkov: 10243 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 28 Feb 2008 11:03 Naslov sporočila: |
|
|
NEKAJ MALEGA O RUSIH IN NJIHOVIH VRAGOLIJAH
1.Tukaj na sliki vidimo SUHOJA 27 med preletom letališča ..
2.Polet z ruskim MIG-om - v ruski prestolnici Moskvi si lahko vsi, ki vam dogodivščine na ljubi zemljici niso dovolj, za borih 27.000 dolarjev privoščite polet s ponosom ruske aviacije. Seveda ste pred samim poletom podvrženi temeljitim zdravniškim pregledom, nato pa se prava dogodivščina lahko začne. Samo nebo in vzdržljivost vašega želodca je meja, pravijo ponudniki storitve. Piloti ruske vojske izpolnijo vsako vašo željo po zračnih vragolijah.
3.Še en MIG-29 novejše različice in kako je pilot podrsal po stezi
4.Še nekaj malega o nesrečah
http://au.youtube.com/watch?v=fPoL9bFAP-0&feature=related
Od tega ruskega testnega pilota Anatolija Kvorčurja imam pa posnetek nekje doma ,ko je leta 89 v Parizu strmoglavil in nesrečo preživel. V kabini je vztrajal toliko časa da je bil prepričan da letalo nebo strmoglavilo med množico . In le nekaj sto metrov nad tlemi se je šele katapoliral ! Nesrečo je preživel le z nekaj odrgninami . ( Kasneje je dobil tudi priznanje za požrtvovalnost in zato ker je okleval z skokom praktično do zadnjih sekund )
http://au.youtube.com/watch?v=YL1FblthxQ0
http://au.youtube.com/watch?v=r7WlTe6Ku2Q
.
In še neka druga nesreča
http://au.youtube.com/watch?v=Yh-kuztsE1s&feature=related
Kot vidite razne nesreče v Formuli1 niso nič v primerjave z tole nesrečo . ( Čeprav je vsaka žrtev brezvezna , toda tole je bil pravi pokol ) ! Brez dvoma najhujša letalska nesreča vseh časov ...
http://au.youtube.com/watch?v=d_mutYDteWU&feature=related
31 mrtvih , 500 ljudi ranjenih |
|
Nazaj na vrh |
|
|
slavko osamljeni jezdec
Pridružen/-a: 18.05. 2007, 18:21 Prispevkov: 10243 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 10 Mar 2008 19:39 Naslov sporočila: |
|
|
HRVAŠKO VOJNO LETALSTVO
Nekaj malega o njihovi opremi , saj dosedaj tu ni bilo še nič dodanega .Z začetek en lep filmček od njihovega ( H.R.V. ) !
http://au.youtube.com/watch?v=x7vI4wpDBUE&feature=related
MIG-21
PILATUS PC-9
V formaciji z dvema Slovenskema PC-9M
Petorica pilota i dva zrakoplovna tehničara slovenske vojske predvođeni zapovjednikom Pilotske škole oružanih snaga Republike Slovenije pukovnikom Miranom Grahekom boravilo je u dvodnevnom službenom posjetu našoj Pilotskoj školi u 93. zrakoplovnoj bazi Zemunik u Zadru. Posjet je realiziran u sklopu bilateralne vojne suradnje s oružanim snagama susjedne nam države, a gosti su na zemuničku zračnu luku sletjeli sa svoja dva pilatusa PC-9 i jednim ZLIN-om. Program posjeta obuhvatio je razmjenu iskustava koje obje strane imaju u školovanju pilota, a prilika je to bila i za prvi zajednički let s pilotima prijateljskih oružanih snaga.
Iako je ova aktivnost planirana još prošle godine do njezine je realizacije došlo tek sada, kazao je pukovnik Grahek, napominjući kako je ovo samo nastavak već ranije uspostavljene dobre suradnje, koja je ovim posjetom još više produbljena. Naime i piloti slovenskog ratnog zrakoplovstva u uporabi imaju isti tip zrakoplova kojim se koriste za školovanje i obuku piloti i u našoj Pilotskoj školi, a riječ je o PC-9, s tom razlikom što su slovenski dodatno opremljeni naoružanjem te posebnim HEAD UP DISPLEY-em (HUD) u kokpitu zrakoplova koji olakšava praćenje instrumenata i samo letenje, što je i temeljna razlika od zrakoplova koji su u uporabi kod nas. Stoga je našim pilotima ovo bila ujedno i izvrsna prigoda da vide i nauče više, a slovenskim pilotima da lete iznad mora, što baš nemaju često prilike. Kako je i sam pukovnik Grahek napomenuo imamo velikih sličnosti te je ovakva praktična razmjena iskustava na obostranu korist. Zajedničko letenje, u gotovo idealnim meteouvjetima, provedeno je na ruti uzduž Dugog otoka, Visa, Hvara i Šolte, a letjelo se u razmaknutom postroju kako bi gosti imali prigodu što više uživati u letu. Dojmovi slovenskih kolega nakon slijetanja bili su vrlo pozitivni, a u bazu u Cerklju na Krki vraćaju se obogaćeni novim i jedinstvenim iskustvom, poručili su. Prema riječima zapovjednika naše eskadrile pilatusa bojnika Ivice Mandušića otvorena je mogućnost i uzvratnog posjeta gdje bi našim pilotima bilo omogućeno letenje na slovenskim pilatusima koji se kod njih rabe za naprednu obuku, a zbog dodatnog naoružanja i drukčijeg kokpita kojim je opremljen ovaj zrakoplov bilo bi to našim pilotima vrlo korisno i zanimljivo. Naime, ovako opremljen zrakoplov bila bi još jedna stepenica više u obuci naših pilota na putu prema nadzvučnom avionu, a što bi prema njihovim riječima dodatno olakšalo cjelokupnu obuku.
Tijekom posjeta sa slovenskim gostima razmijenjena su i iskustva o školovanju pilota, sustavima i organizaciji održavanja zrakoplova a obišli su uz Pilotsku školu i eskadrilu aviona.
Hrvaški MIG-21 ( Filmčki )
1.http://au.youtube.com/watch?v=6oIKaPfYAqI
2.http://au.youtube.com/watch?v=ZHgpjIlbJak&feature=related
3.http://au.youtube.com/watch?v=qAeeJro-B0M&feature=related |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|