![Športni kotiček Seznam forumov](./images/logos/slavko.3.1343153787.jpg) |
Športni kotiček Šport & zabava & druženje
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Ali verjamete v vrnitev Michaela Schumacherja? |
Da |
|
33% |
[ 2 ] |
Ne |
|
66% |
[ 4 ] |
Nimam mnenja |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Skupaj glasov : 6 |
|
Avtor |
Sporočilo |
Basti Fantasti Super Senna
![](images/avatars/slavko/15641704774b94ba11ab76e.jpg)
Pridružen/-a: 28.08. 2007, 19:40 Prispevkov: 5106 Kraj: Wom
|
Objavljeno: 28 Okt 2008 19:10 Naslov sporočila: |
|
|
če ferrari konča,bodo drugi tudi...vsi ti koncerni vrjetno razmišljajo enako kot ferrari in toyota. sej veste kako se glasi: " večna sta le monaco in ferrari" _________________
![](http://www.tekac.net/userbar/G5ykK.png) |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SwiftBlue/images/spacer.gif) |
NE555 Pelje Mclarna pod prešo
![](images/avatars/slavko/176234183646ed74704b621.jpg)
Pridružen/-a: 18.05. 2007, 21:04 Prispevkov: 1693 Kraj: povsod malo
|
Objavljeno: 29 Okt 2008 08:50 Naslov sporočila: |
|
|
Sam sem mnenja, da je ta ideja skregana z vsem kar premore F1.
Ravno v tem je čar, da moštvo samo naredi motor in ga razvija.
Ne predstavljam si Ferrarija, BMW, Reno, Toyoto, Hondo naprimer z Nisanovim motorjem.
Napočil je čas, da moštva stopija skupaj in enkrat za vselej dotolčejo te brihtneže.
Vsa dosedanja pravila v smislu zmanjševanja stroškov so pokazala, da so se v resnici stroški zvišali.
Rezali smo 2 celindra stran. Torej prehod z V10 na v8.
Že takrat sem rekel, da je to samo pol letni efekt in da bodo
bolidi vozili v pol leta čase kot so jih z V10. In točno tako je bilo. Razvojni stroški so pa narasli.
Poten so omejili obrate na 19k. Torej moštva znotraj tega iščejo večjo moč, kar je veliko dražje.
Elektonika je dala enak efekt.
Že za časa rezanja dveh celindrov sem trdil in še danes.
Najceneje bi bilo če bi z pravilom določili obseg sesalne cevi ali difuzorja.
Tega bi zmanjašali, kar bi za posledico imelo manjšo moč motorja.
Moštva bi razvijala motorje, ki dajo večjo moč z manj vsesanega zraka in goriva.
Torej bi izkoristki motorja naraščali in posledično tudi v avto industriji potegnilo za seboj rešitve
v napredku izkoristka in okoljevarstvenega problema.
Če bi se s časom izkazalo, da so motorji ponovno presegli neko mejo moči se to elagantno da z ponovnim zmanjšanjem difuzorja.
Podpiram moštva, da razmišljajo v smer nove serije dirkanja.
Pravila in sam sistem pa bi moral nekako tako delovat kot pri Moto GP.
Veliko manj zapleteno in bolj sproščeno. In to je to.
FIA in pikolo anglež pa naj dirkata z šajtrgami. |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SwiftBlue/images/spacer.gif) |
Primož Nad Kimpaa
![](http://shrani.si/f/3O/5R/3xuIYzM0/dsc00074-copy-2.jpg)
Pridružen/-a: 27.08. 2007, 14:10 Prispevkov: 1462
|
Objavljeno: 29 Okt 2008 09:52 Naslov sporočila: |
|
|
A ni tko da naj bi dirkalnik za prihodnjo sezono zgledal nekako takole:
![](http://img233.imageshack.us/img233/8361/f2009mockupeq7.jpg) |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SwiftBlue/images/spacer.gif) |
Sebek Super Senna
![](images/avatars/slavko/16840297314b071103e8212.jpg)
Pridružen/-a: 14.09. 2007, 19:50 Prispevkov: 2998 Kraj: Slovenska Bistrica
|
Objavljeno: 29 Okt 2008 10:01 Naslov sporočila: |
|
|
A to bi naj bila Formula ena ![Rolling Eyes](images/smiles/icon_rolleyes.gif) _________________ Fante iz Kranja ptič je pravi,
Nasprotnik zmer dobi po glavi.
A ko Robi z mize skoči,
Avstrijcem kakšen živec poči! |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SwiftBlue/images/spacer.gif) |
Adelaide94 Ron Pennis
![](images/avatars/slavko/54649451448c3f9de80929.jpg)
Pridružen/-a: 07.09. 2008, 16:55 Prispevkov: 55
|
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SwiftBlue/images/spacer.gif) |
Primož Nad Kimpaa
![](http://shrani.si/f/3O/5R/3xuIYzM0/dsc00074-copy-2.jpg)
Pridružen/-a: 27.08. 2007, 14:10 Prispevkov: 1462
|
Objavljeno: 30 Okt 2008 14:33 Naslov sporočila: |
|
|
A ste kej bral, Jerančiča je zbil avto med kolesarjenjem. |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SwiftBlue/images/spacer.gif) |
slavko osamljeni jezdec
![](images/avatars/slavko/2285190144d921be5137b1.jpg)
Pridružen/-a: 18.05. 2007, 18:21 Prispevkov: 10243 Kraj: Kranj
|
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SwiftBlue/images/spacer.gif) |
slavko osamljeni jezdec
![](images/avatars/slavko/2285190144d921be5137b1.jpg)
Pridružen/-a: 18.05. 2007, 18:21 Prispevkov: 10243 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 30 Okt 2008 18:44 Naslov sporočila: |
|
|
Black Mamba je napisal/a: | A ste kej bral, Jerančiča je zbil avto med kolesarjenjem. | To pa še nisem zasledil. Kje pa si to prebral? _________________ http://www.bicikel.com/sl/samoevidenca/ |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SwiftBlue/images/spacer.gif) |
Primož Nad Kimpaa
![](http://shrani.si/f/3O/5R/3xuIYzM0/dsc00074-copy-2.jpg)
Pridružen/-a: 27.08. 2007, 14:10 Prispevkov: 1462
|
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SwiftBlue/images/spacer.gif) |
megla Bedenko
![](images/avatars/slavko/13645344934798e72a1ddeb.jpg)
Pridružen/-a: 24.01. 2008, 19:44 Prispevkov: 769 Kraj: Wom
|
Objavljeno: 30 Okt 2008 19:30 Naslov sporočila: |
|
|
slavko je napisal/a: | Tale F2009 mi pa tok bedno izgleda, da me kar pri srcu stisne. ![Sad](images/smiles/icon_sad.gif) |
Verjem Slavko nis edini. _________________
![](http://shrani.si/f/3d/oD/1m7PTTLv/hitting-chelsea-and-live.gif) |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SwiftBlue/images/spacer.gif) |
Basti Fantasti Super Senna
![](images/avatars/slavko/15641704774b94ba11ab76e.jpg)
Pridružen/-a: 28.08. 2007, 19:40 Prispevkov: 5106 Kraj: Wom
|
Objavljeno: 31 Okt 2008 11:58 Naslov sporočila: |
|
|
V nedeljo 2.11.2008 končuje kariero Coulthard
Škot bo odpeljal svojo 246 dirko v formuli. Statistike vrjetno prav veliko nebo spreminjal , vsaj pri zmagah in polih ter najhitrejših krogih vrjetno res ne. Tako bo v karieri zbral 13 zmag, 12 pole positionsov, 18 najhitrejših krogov, ter 61 krat je stal na odru za zmagovalce. Po točkah trenutno kar na petem mestu med vsemi dirkači, a največjega uspeha ni nikoli dosegel (naslova prvaka). v letih (1995, 1998, 1998, 2000) je sezono končal kot tretji, leta 2001 pa kot podprvak.
Kariero dirkača formule ena je David začel leta 1994, najprej kot testni voznik pri Williamsu, nakar je po tragični Imoli dobil priložnost stalnega voznika pri Williamsu. Tako je svojo prvo dirko odpeljal na VN Španije pri 23 letih, v Montrealu pa osvojil svoje prve točke v formuli. Prvi pole je sledil leta 1995 v Buenos Airesu, prva zmaga pa v Portugalskem Estorilu 1995. Tam je prebil 2 sezoni in se leta 1996 preselil k Mclarnu. Tam je imel veliko priložnosti doseči svoj cilj a ponavadi sta bila od njega vedno hitrejša finska moštvena kolega. Pri Mclarnu je oddirkal devet sezon in se po sezoni 2004 preselil k Red Bullu, kjer je vrjetno najbolšo sezono odpeljal lani ko je pokazal veliko borbenosti na dirkah.
prvo testiranje dirkalnika...1990...Mclaren
leta 1993 nastopil na dirki Le Mansa...zmaga, vendar kasneje diskvalifikacija
f3000...leta 1993
Debi v formuli 1
prva zmaga...Estoril 1995
leta 1996 se je preselil k Mclarnu
Monte Carlo 1996...najbolša uvrstitev sezone
prva zmaga pri Mclarnu...1997...Albert Park
za anti-ferrarijevce kao nikoli sporno spuščanje naprej..1998...Avstralija
dve zaporedni zmagi na VN Britanije
druga zmaga v Monacu...2002
zadnja zmaga...Melbourne...2003
zadnja sezona pri Mclarnu...2004
začetek kombinacije...Red Bull & Coulthard...2005
prvič na stopničkah za Red Bull...Monaco
pri združenju dirkačev se je močno zavzemal za varnost
Montreal ...2008...3 mesto
po koncu dirkaške kariere ostaja v Red Bullu
![](http://images.itv-f1.com/ImageLibrary/48635_2.jpg) _________________
![](http://www.tekac.net/userbar/G5ykK.png) |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SwiftBlue/images/spacer.gif) |
Basti Fantasti Super Senna
![](images/avatars/slavko/15641704774b94ba11ab76e.jpg)
Pridružen/-a: 28.08. 2007, 19:40 Prispevkov: 5106 Kraj: Wom
|
Objavljeno: 02 Nov 2008 17:13 Naslov sporočila: |
|
|
Pojavlja se vse več slik Abu Dhabija. Nekaj o sami stezi sem omenjal že pred časom, zdej samo še nekaj fotk ki so računalniške.
takole naj bi izgledal paddock
![](http://images.itv-f1.com/ImageLibrary/50898_2.jpg) _________________
![](http://www.tekac.net/userbar/G5ykK.png) |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SwiftBlue/images/spacer.gif) |
slavko osamljeni jezdec
![](images/avatars/slavko/2285190144d921be5137b1.jpg)
Pridružen/-a: 18.05. 2007, 18:21 Prispevkov: 10243 Kraj: Kranj
|
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SwiftBlue/images/spacer.gif) |
Basti Fantasti Super Senna
![](images/avatars/slavko/15641704774b94ba11ab76e.jpg)
Pridružen/-a: 28.08. 2007, 19:40 Prispevkov: 5106 Kraj: Wom
|
Objavljeno: 02 Nov 2008 17:45 Naslov sporočila: |
|
|
slavko je napisal/a: | Tole pa sijajno izgleda. Če bo steza res taka, potem bo izgledala hudo futuristično. ![Cool](images/smiles/icon_cool.gif) |
ja sam izgled bo res bombastičen. to kar je videti na slikah pa naj nebi bilo še vse, ker organizatorji skrivajo kaj imajo še v mislih zgraditi. me pa zelo zanima kako bo zgledala tista izletna cona pod tribuno. to bi moglo bit tud en bum če bo dirkač tam moral voziti po izletni coni _________________
![](http://www.tekac.net/userbar/G5ykK.png) |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SwiftBlue/images/spacer.gif) |
slavko osamljeni jezdec
![](images/avatars/slavko/2285190144d921be5137b1.jpg)
Pridružen/-a: 18.05. 2007, 18:21 Prispevkov: 10243 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 04 Nov 2008 14:14 Naslov sporočila: |
|
|
Glockovo domnevno umikanje Hamiltonu !
Kljub temu da je od zadnje dirke v Braziliji minilo že kar nekaj dni, se strasti glede Glockovega manevra, v zadnjem krogu še vedno ne umirjajo. Kot vemo se je Glock, pet krogov pred koncem s sedmega mesta prebil na četrto, in kot edini od vodilnih, ni zavil v bokse po gume za dež, ko je začelo deževati. Toda na koncu je na mokri stezi vse težje obvladoval svojo Toyoto in Hamilton ga je le dva zavoja pred ciljem prehitel in se povzpel na peto mesto. če ga ne bi, bi zmagovalec dirke Felipe Massa postal tudi svetovni prvak, tako pa je Hamilton s točko naskoka (98-97) postal svetovni prvak! Nemec je po dirki slišal precej obtožb na svoj račun, predvsem zaradi tega, ker je povsem brez boja prepustil mesti rojaku Sebastianu Vettlu in Hamiltonu. A Glock očitke zavrača in trdi naslednje:
"Dirka je bila težka in prizadeval sem si, da bi prišel do cilja in dobil čimveč točk. V zadnjem krogu smo izgubili možnosti, da bi bil uvrščen med prvih pet, vse skupaj pa je odločilo o naslovu prvaka. A mislim, da nisem jaz podaril naslova Leweisu. Priboril si ga je sam, z nastopi v vsej sezoni," je dejal Glock in dodal: "Saj si navijači vendar želijo videti takšne boje, tesno bitko in dramatičen konec. Mogoče me zdaj brazilski navijači ne marajo, toda dal sem vse od sebe, boril sem se do konca. A zdaj ne morem spremeniti ničesar."
Prav tako zavrača očitke da bi lahko vozil hitreje, saj je sam mnenja da zaradi gum za suho stezo, to nikakor ni bilo mogoče storiti. Povedal je tudi da so mu v moštvu sporočili, da se približuje ( Sebastian Vettel ). Za Hamiltona naj do konca dirke sploh nebi vedel da ga je prehitel, saj je v tistem času šlo mimo njega kar nekaj dirkačev.
![](http://www.f1-live.com/f1/photos/2008/gpinterlagos/diapo_333.jpg) _________________ http://www.bicikel.com/sl/samoevidenca/ |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SwiftBlue/images/spacer.gif) |
slavko osamljeni jezdec
![](images/avatars/slavko/2285190144d921be5137b1.jpg)
Pridružen/-a: 18.05. 2007, 18:21 Prispevkov: 10243 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 06 Nov 2008 14:20 Naslov sporočila: |
|
|
Barichello in Massa poskrbela za škandal !
Po Massini zmagi na zadnji dirki v Braziliji, je potem sledila Ferrarijeva zabava ob zaključku letošnje sezone. Te zabave se je udeležil tudi Rubens Barichello, ki naj bi poskrbel za prvovrsten škandal. Saj je sedemkratnega prvaka Michaela Schumacherja, označil za homosexsualca! O tem naj bi poročal Brazilski spletni portal, ( Lanceneta )! Seveda se je pa Rubensu pridružil tudi Felipe Massa, in tako naj bi skupaj vpila "Schumacher viado " . To Massino početje je res močno sporno že iz tega vidika, saj je Schumacher tudi pred zadnjo dirko za njega našel veliko lepih besed. Prav tako naj bi Michael tudi po dirki spoštljivo govoril o njem, tako da ta škandal Massi res ne more biti v ponos. Še posebno ker vemo, da je Michael sam veliko pripomogel k temu, da je ostal pri Ferrariju! Kar se tiče Rubensa Barichella, naj bi pa do Michaela gojil nekakšno zamero zaradi tega, ker naj bi bil številka dve, v časih ko sta skupaj dirkala pri Ferrariju.
P.S. Dopuščam možnost da so mediji malo napihnili celotno zgodbo, zato vse skupaj jemljem bolj z rezervo. _________________ http://www.bicikel.com/sl/samoevidenca/ |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SwiftBlue/images/spacer.gif) |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|