|
Športni kotiček Šport & zabava & druženje
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Basti Fantasti Super Senna
Pridružen/-a: 28.08. 2007, 19:40 Prispevkov: 5106 Kraj: Wom
|
Objavljeno: 24 Sep 2008 11:36 Naslov sporočila: |
|
|
Takole...tu bom zdej pripopal Mikovo in Davidovo sanjsko dirkališče, ki sta si ga izmislila sama ob pomoči računalnika.
Mika Hakkinen
"Največja napaka modernih dirkališč je popolnoma ravninska postavitev terena, kar dirkanju zmanjšuje zanimivost, zato bi v svoje sanjsko dirkališče vključil nekaj vzponov in padcev (1)."
Hakkinena navdušuje vožnja navzdol, saj se kritične točke zaviranja v primerjavi z zaviranjem na ravnem močno spremenijo, pri tem pa se pokaže pravi pogum dirkača.
Asfaltna podlaga se razlikuje od steze do steze. Na nekaterih dirkališčih mešanica asfalta zagotavlja velik oprijem, na drugih pa se zaradi drobno zrnate strukture dirkači spopadajo z največjo težavo, pomanjkanjem oprijema zaradi drseče podlage. "Meni so bolj všeč dirkališča z veliko oprijema, zaželena, skoraj nujna je dobra vodna drenaža, da ob morebitnem nalivu voda hitro odteče."
"Naklon v ovinku je zelo zapletena stvar, saj na naobenem dirkališču še nisem odkril podobnih ovinkov. Priporočam gradnjo ovinkov s pozitivnim naklonom, saj je potrebno veliko znanja in poguma ob vstopu v ovinek. Dirkač mora v takih ovinkih poiskati pravo razmerje med pospeševanjem in zaviranjem."
Večina dirkačev zagovarja potek steze v desno: "Tudi meni bolj ustrezajo steze, ki potekajo v desno, morda zato ker sem desničar, vendar bi v svoje sanjsko dirkališče vključil tudi nekaj S-ovinkov, podobnim tistim iz Suzuke (2). Najzahtevnejši ovinek na svetu, Eau Rouge iz Spaja, bi gotovo stal na moji sanjski stezi, vendar nekoliko spremenjen: z večjo izletno cono (3). Kombinaciji hitrih ovinkov bi dodal še ovinek 130R iz Suzuke (4). Čeprav sem ljubitelj hitrih ovinkov, bi stezi dodal še počasen ovinek, podoben La Sourcu iz Spaja (5). Tako bi zmanjšal povprečno hitrost in posledično tudi zanimivost, vendar je ta ovinek zelo zahteven in omogoča drsenje pri pospeševanju. Zato bi moralo biti podvozje dirkalnika skozi ta ovinek zelo uravnoteženo. V stezo bi vključil dolg desni zavoj, podoben tistemu iz Estorila (6). Dodatno zabavo pri vožnji pa bi si zagotovil s postavitvijo ovalnega dela, podobnega iz Indianapolisa (7), ki je zanimiv za gledalce, nam dirkačem pa zagotavlja veliko zabave. Vendar ne smemo pozabiti na gledalce, saj navsezadnje ves spektakel poteka zaradi njih. Zato bi dodal kompleks, podoben tistemu iz Hockenheima [8], kjer bi navdušencem na tribunah omogočili veliko zabave," je postavitev svojega sanjskega dirkališča sklenil Finec.
David Coulthard:
David bi si na svojem sanjskem dirkališču želel pravilno postavitev prvega ovinka.
"Prvi ovinek po štartu mora biti postavljen tako, da je hitrost pred ovinkom zelo velika, nato je treba močno zavirati pred vstopom v ovinek. Tako zmanjšamo možnost trka takoj po štartu in omogočamo spektakularna prehitevanja. Zaradi teh razlogov bi na svojem dirkališču postavil ovinek, podoben Tarzanu s steze v Zandvoortu (1), kjer sem najraje prehiteval , ko sem še dirkal v nižjih kategorijah formul. "
"Po izhodu iz prvega ovinka bi želel dolgo pospeševanje po ravnini, podobni tisti iz Monze (2), saj drevesa, ki obdajajo stezp, pripomorejo k posebnemu ozračju. Dolžina ravnine bi morala omogočati hitrosti okrog 320 km/h, saj tako res zaćutiš zmogljivosti dirkalnika formule 1. Ker pa gre za visoke hitrosti, bi na koncu ravnine postavil Eau Rouge iz Spaja (3), saj ne poznam dirkača, ki mu Eau Rouge ne bi pognal srca v višjo prestavo. Tudi La Source iz Spaja (4) zahteva veliko znanja, s postavitvijo pa bi nekoliko zmanjšal vrtoglave hitrosti po hitrem začetku kroga in močno obremenil zavore pri zmanjševanju hitrosti. Postavitev šikane je nujna, najbolj pa mi ustreza zadnja šikana iz Imole (5), saj dirkaču omogoča vožnjo po bankini ob izstopu iz ovinka, s čimer je mogoča na ravnini zelo visoka hitrost. Razburljivost dirkanja bi povečal s hitrimi spremembami smeri, zato bi dodal Beckettov kompleks iz Silverstona (6), kjer je način vožnje odvisen od nastavitve dirkalnika, zato se ga je treba lotiti različno. Vedno me je navduševalo dirkanje v Monaku, saj se vsaka morebitna napaka kaznuje z odstopom. Pri dirkanju v kneževini me najbolj navdušuje vzpon proti Saint Devotu z vstopom v Casino Square(7), preko prevoja, navzdol proti Mirabeuju [8], nato v zaviti Loews (9) in nazadnje še desno skozi ovinek Portier (10). Če dirkaču uspe ta del odpeljati brez napake, ga na ciljni črti pričaka fenomenalen čas. Krog bi skleneil z ovalnim ovinkom, ki je tak kot tisti iz Indianapolisa (11), saj je občutek na ovalu res izvrsten, pri tem pa se zabavajo tudi gledalci na tribunah." _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
slavko osamljeni jezdec
Pridružen/-a: 18.05. 2007, 18:21 Prispevkov: 10243 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 24 Sep 2008 13:13 Naslov sporočila: |
|
|
Tole sta pa res zanimiva predloga , in zelo mi je všeč to , da sta obe stezi v zelenem okolju . Zanimivo je tudi to da oba na veliko omenjata nekatere predele steze v Spaju , kar je še dokaz več da je to res izredna steza . Škoda edino ker so tam umaknili ( avtobusno postajo ) ! Bi se pa bolj nagnil k Mikotevem predlogu , saj v njem ni predloga glede ovala . Veliko hitrost se da doseči tudi brez ovala , konec koncev je dokaz Monza . _________________ http://www.bicikel.com/sl/samoevidenca/ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
megla Bedenko
Pridružen/-a: 24.01. 2008, 19:44 Prispevkov: 769 Kraj: Wom
|
Objavljeno: 24 Sep 2008 21:15 Naslov sporočila: |
|
|
Em Slavko, oba sta dala not oval iz Indianapolisa _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Basti Fantasti Super Senna
Pridružen/-a: 28.08. 2007, 19:40 Prispevkov: 5106 Kraj: Wom
|
Objavljeno: 14 Okt 2008 16:07 Naslov sporočila: |
|
|
še en prijetem filmček Mike
mal formule mal DTM-a _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
slavko osamljeni jezdec
Pridružen/-a: 18.05. 2007, 18:21 Prispevkov: 10243 Kraj: Kranj
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
slavko osamljeni jezdec
Pridružen/-a: 18.05. 2007, 18:21 Prispevkov: 10243 Kraj: Kranj
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|