|
Športni kotiček Šport & zabava & druženje
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Milan48 Častni član
Pridružen/-a: 20.06. 2007, 18:57 Prispevkov: 201 Kraj: Šalara
|
Objavljeno: 06 Nov 2008 12:27 Naslov sporočila: Rally |
|
|
Neprekosljiva mojstra:
Od 52. zmag, ki jih šteje Citroën v svetovnem prvenstvu, sta jih Sébastien in Daniel osvojila 46.
Filmček
1. rally Sébastiena Loeba: Florival leta 1997 (Francija)
1. rally Daniela Elenae: Bauxite leta 1992 (kot kopilot)
Začetek njunega sodelovanja: 1998
1. rally v svetovnem prvenstvu: Katalonija leta 1999 z dirkalnikom Saxo Kit Car
Prva zmaga WRC: Nemčija leta 2002 z avtomobilom Xsara WRC
Starti v svetovnem prvenstvu v rallyu: 112, od tega 98 z dirkalnikom WRC
(2 s Toyoto Corollo, 66 s Xsaro in 30 s C4)
Stopničke v svetovnem prvenstvu v rallyu: 72
Število zmag v svetovnem prvenstvu v rallyu: 46 (18 s C4 in 28 s Xsaro)
V informacijo: Marcus Grönholm 30, Carlos Sainz 26, Colin McRae 25, Peter Solberg 13, Mikko Hirvonen 6, Jari-Matti Latvala 1, François Duval 1)
Naslovi v prvenstvu WRC: 5 (2004, 2005, 2006, 2007 in 2008) * rekord
Število zmag v eni sezoni: 10 leta 2005 in 2008 (pred VB 2008) * rekord
Zaporedne zmage: 6 leta 2005 * rekord
Zaporedne stopničke: 12 leta 2005 in 2006
Rekordno število zmag: Nemčija (8 zaporednih), Korzika (4 zaporedne)
in Monte Carlo (5 ne zaporednih)
Sébastien je edini voznik, ki nima nordijskih korenin in je uspel zmagati na rallyu po Švedski (2004).
Razmerje med udeležbo na rallyih WRC in številom zmag: 46 od 98 - 46,9 % * rekord
Razmerje med številom udeležb in stopničk: 71 od 98 - 72,4 %
V informacijo: Samo Carlos Reutemmann se ponaša z boljšim izkupičkom (2/2 - 100% v Argentini leta 1980 in 1985)
Odstopi: 15 (skupaj s Švedsko 2008), od tega 6 zaradi voznikovih napak (s ceste je zletel v Kataloniji 2002, Argentini 2003, Avstraliji 2005, na Sardiniji 2007, na Švedskem 2008, oljno korito je počilo v Mehiki 2004).
Število zmag na različnih rallyih: 17 * rekord
12 dirk z aktualnega tekmovalnega koledarja + Sanremo, Portugalska, Irska, Ciper in Avstralija.
V informacijo: 2. = Carlos Sainz s 13 rallyi
Število zmag ekipe Citroën Sport v eni sezoni: 11 leta 2005 * rekord
V informacijo: 10 zmag v eni sezoni za Lancio leta 1988
Od 52. zmag, ki jih šteje Citroën v svetovnem prvenstvu, sta jih Sébastien in Daniel osvojila 46.
PS: Zelo rad gledam rejli dirke. Prvih pet voznikov je izvenzemeljskih. Kaj delajo in zmorejo! S Citroenom sem povezan po mojem bivšem vozilu XM 3.0 in žena s C4. Oba sta bila super. Držala cesto kot klop. In zanimivo, da je žena prodala skoraj tri leta star avto preko avto.net-a C4 1,6i v petih minutah za skoraj 40% več kot po Eurotaxu v Citroen trgovini. Dodajam sliko dobrih lastnosti C4, debato na Citroen biltem forumu in albumček.
Test voznih lastnosti
Debata v Citroen bilten forumu
Albumček _________________ Nulla tenaci invia est via! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Basti Fantasti Super Senna
Pridružen/-a: 28.08. 2007, 19:40 Prispevkov: 5106 Kraj: Wom
|
Objavljeno: 06 Nov 2008 13:08 Naslov sporočila: |
|
|
Super si se tole potrudil z rekordi .... _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
slavko osamljeni jezdec
Pridružen/-a: 18.05. 2007, 18:21 Prispevkov: 10243 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 06 Nov 2008 13:40 Naslov sporočila: |
|
|
Milan res čestitke za tole glede Loeba. Izgleda da kar pošteno premika meje mogočega, pa tudi naslovov je že kar nekaj zbral. Mater škoda ker ne gledam Relija, no kdaj gledam posnetke na Evrosportu, toda žal sem že z formulo tok zaposlen, da pol preprosti ni časa. Ga bom pa nekoč ziher začel bolj pozorno spremljati, saj mi je ful všeč ker velik ofurajo v extremnih razmerah in po naravi.
Kar se tiče Citroena je pa ful lep, in kot je pri Milanu navada, se je do potankosti lotil značilnosti teh avtomobilov. Vidim da ste imeli kar dobro debato na forumu. Samo kar se tiče lepih avtočkov, mi je pa še vedno lepši tale na desni. V zadnjo ko sem bil v Kopru, ga je Milan žgal proti Šalari, kot nor pa pol nazaj tudi, še posebno tam v Kopru na tistem rondoju sva sprobala, kakšen ima kaj oprijem .
Sicer sem pa včeraj zasledil da bo Popovič tam vodnjak na sredi rondoja postavil. A je res to tam ? _________________ http://www.bicikel.com/sl/samoevidenca/ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Milan48 Častni član
Pridružen/-a: 20.06. 2007, 18:57 Prispevkov: 201 Kraj: Šalara
|
Objavljeno: 06 Nov 2008 19:38 Naslov sporočila: |
|
|
Ja, res je prvo slovensko turbo krožišče v Kopru. Sedaj postavljajo v sredini še vodomet.
Takole bova naslednjič vozila skozi krožišče (ko izklopim ESP): Turbo krožišče drift. (Se hecam, saj ne vozim tako!)
Sedaj imamo vsi v familiji, v čast Hamiltonove zmage v F1, MB. Žena tip 169, sin 124, nevesta 203 in jaz 209. Vnuk pa model 114/8.
Da ne bo vse off topic, pa še dva videa trkov na WRC.
Video1
Video2 _________________ Nulla tenaci invia est via! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
slavko osamljeni jezdec
Pridružen/-a: 18.05. 2007, 18:21 Prispevkov: 10243 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 06 Nov 2008 19:42 Naslov sporočila: |
|
|
He he he kakšen krasen filmček. Ti da ni Boris Popovič notri, ker tako dobro drifta. Pa še vodnjak je na sredini! Ti kaj pa je tisto na levi za en Mercedez ? Izgleda kot en manjši kombi.
Aja pa tole sem pozabil. Sicer nima zveze z tole temo, toda a veš tisti semaforji ki si mi jih kazal v Kopru, ko so odštevali čas. Sedaj jih imamo že veliko tudi tu po Kranju. Ja tudi to pogruntavščino naj bi prvi imeli Koprčani. Izgleda da se pol Slovenije ozira po tem, kakšne novotalije imajo Koprčani. _________________ http://www.bicikel.com/sl/samoevidenca/ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Sebek Super Senna
Pridružen/-a: 14.09. 2007, 19:50 Prispevkov: 2998 Kraj: Slovenska Bistrica
|
Objavljeno: 06 Nov 2008 20:29 Naslov sporočila: |
|
|
Vsepovsod so že tisti semaforji ko odštevajo čas samo pri nas (maribor) ji še nimamo
Drugače pa Raly je zanimiv samo bi mogla kakšna slovenska televizija nekako prenašat. bi ga sigurno bolj spremljali.
Čestitke Sebastienu Loebu za naslov. _________________ Fante iz Kranja ptič je pravi,
Nasprotnik zmer dobi po glavi.
A ko Robi z mize skoči,
Avstrijcem kakšen živec poči! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Milan48 Častni član
Pridružen/-a: 20.06. 2007, 18:57 Prispevkov: 201 Kraj: Šalara
|
Objavljeno: 06 Nov 2008 21:19 Naslov sporočila: |
|
|
Ja, tisto je Mercedes A. Najmanjši. In je prava masa proti CLK, ki je sicer pol metra daljši. Potem pa imajo še tip B in R, ki pa je pravi kamion enoprostorec. Da ne govorimo o Vaneo in Vito kombijih. Ljudje želijo prave oklopnjače, sam kaj ko jim te več kot dvetonske pošasti mnogo pijejo, pa čeprav dizel.
Ste videli koliko slabši so BMW, Mercedes, itd od C4, pa jih vseeno čislamo v nebo, kar ni prav, če mene vprašate.
Tabela
Trenutno Loebovo vozilo:
Pa še en video z glasbo. _________________ Nulla tenaci invia est via! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
slavko osamljeni jezdec
Pridružen/-a: 18.05. 2007, 18:21 Prispevkov: 10243 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 11 Nov 2008 23:04 Naslov sporočila: |
|
|
Loeb v Formuli ena !
Sebastien Loeb, bo ponovno sedel v dirkalnik formule 1. Loeb ki je lani v sklopu posebne promocijske kampanje že testiral Renault R26, tokrat pa se bo ekipi Red Bull pridružil na uradnem testiranju, ki bo na dirkališču Circuit de Catalunya potekalo 17. novembra. Francoz se bo z RB4, dirkalnikom, ki sta ga v pravkar končani sezoni uporabljala David Coulthard in Mark Webber, zapeljal po dirkališču v Barceloni. Pred tem pa se bo Loeb "oglasil" še na sedežu podjetja v mestu Milton Keynes, nato pa bo, kot pripravo za testiranja v Barceloni, nekaj krogov prevozil tudi že na dirkališču v Silverstoneu.
"Zelo sem navdušen nad tem darilom za moj peti naslov svetovnega prvaka. Lani sem že imel priložnost testirati bolid formule 1, čeprav bodo tokrat pogoji nekoliko drugačni. Znašel se bom med najboljšimi dirkači formule 1, ki bodo imeli uradna testiranja. Upam, da ne bom iz sebe naredil bedaka. A po drugi strani, bo vse skupaj trajalo le en dan,"
Sicer so se pred kratkim tudi pojavile špekulacije da naj bi v prihodnji letih vstopil v Formulo 1, toda kot sam zatrjuje, bo leta 2009 še vedno dirkal za Citroëna v reli prvenstvu. Kaj bo pa počel leta 2010 se pa še vedno ni izjasnil, tod najverjetneje bo kariero nadaljeval v reli prvenstvu. Tukaj se moramo tudi spomniti na Valentina Rossija, ki je tudi testiral za Ferrari, in tudi takrat so se pojavile špekulacije da bo vstopil v F1. Toda kot vemo tudi Rossi izključuje možnost da bi nekoč dirkal v Formuli ena.
Testiranje za Renault 2007
In še en filmček iz tega testiranja _________________ http://www.bicikel.com/sl/samoevidenca/ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
slavko osamljeni jezdec
Pridružen/-a: 18.05. 2007, 18:21 Prispevkov: 10243 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 19 Nov 2008 18:15 Naslov sporočila: |
|
|
Formula ena je težja !
To je izjavil Sebastien Loeb, saj kot vemo je testiral Red Bull Renault ki mu je omogočil, da za en dan svojega WRC Citroena zamenja za dirkalnik formule 1. V konkurenci 17., večinoma mladih dirkačev, je bil Francoz po 82 odpeljanih krogih osmi najhitrejši. Kot je izjavil sam, je dejal da ima dirkalnik F1 precej več oprijema, in da so tudi zavoji sami dosti hitrejši, kot je to v Reliju! Na vprašanje, kdaj ga bomo videli v F1 je dejal, da je zato že prestar, in da bo raje pustil mlajšim dirkačem da dobijo svojo priložnost . Eden teh je Sebastian Vettel, ki je dan kasneje že testiral, in že bil najhitrejši. In potem so tu še obremenitve ki jih preživljajo dirkači Formule ena, in na vprašanje ali so še hujše kot na 24-urni dirki Le Mans, je dejal sledeče:
Verjetno me bo jutri zjutraj res bolel vrat. Sicer pa sil v formuli 1 ne moreš primerjati s tistimi v Le Mansu. Že res, da je Le Mans zelo dolg, a nikdar si ne bi želel Le Mansa odpeljati z dirkalnikom formule ena. V formuli ena je mnogo teže.
Testiranja 17.11.2008
01 T. Sato Toro R. STR03 1'20''763 -- 121
02 S. Buemi Toro R. STR03 1'21''071 +0''308 117
03 A. Wurz Honda RA108 1'21''198 +0''435 77
04 P. De La Rosa McLaren MP4-23 1'21''417 +0''654 65
05 G. Paffett McLaren MP4-23 1'21''956 +1''193 78
06 L. Badoer Ferrari F2008 1'22''038 +1''275 94
07 R. Kubica BMW S. F1.08 1'22''341 +1''578 56
08 S. Loeb Reb Bull RB4 1'22''503 +1''740 82
09 N. Piquet Jr Renault R28 1'22''560 +1''797 80
10 C. Klien BMW S. F1.08 1'22''883 +2''120 53
11 N. Hulkenberg Williams FW30 1'23''467 +2''704 116
12 V. Liuzzi F. India VJM01 1'23''794 +3''031 86
13 A. Sutil F. India VJM01 1'23''832 +3''069 88
14 M. Gene Ferrari F2008 1'24''177 +3''414 32
15 B. Senna Honda RA108 1'24''343 +3''580 39
16 G. Van Der Garde Renault R28 1'24''908 +4''145 32
17 L. Di Grassi Honda RA108 1'25''512 +4''749 48
_________________ http://www.bicikel.com/sl/samoevidenca/ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
slavko osamljeni jezdec
Pridružen/-a: 18.05. 2007, 18:21 Prispevkov: 10243 Kraj: Kranj
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Milan48 Častni član
Pridružen/-a: 20.06. 2007, 18:57 Prispevkov: 201 Kraj: Šalara
|
Objavljeno: 10 Jan 2009 18:18 Naslov sporočila: |
|
|
Ker formula ena ne tekmuje po snegu dodajam slikco z rejlija.
S takimi gumami pa ja, ne pa z našimi valjarji.
Slikca!
Pa še: Po beli zastavi dveh japonskih izdelovalcev bo startna vrsta v sezoni 2009 bolj klavrna, saj se bodo tovarniški ekipi Citroëna in Forda postavile ob bok le ekipe s starejšimi dirkalniki C4 WRC in Focusi WRC. Francozi računajo na še eno ekipo. Bodo dirke sploh še zanimive in predvsem, ali to sploh lahko imenujemo svetovno prvenstvo? _________________ Nulla tenaci invia est via! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Basti Fantasti Super Senna
Pridružen/-a: 28.08. 2007, 19:40 Prispevkov: 5106 Kraj: Wom
|
Objavljeno: 10 Jan 2009 21:40 Naslov sporočila: |
|
|
ja to prihajajoče prvenstvo bo bolj tko tko...v bistvu niti vsaj zame nebo zanimivo. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
slavko osamljeni jezdec
Pridružen/-a: 18.05. 2007, 18:21 Prispevkov: 10243 Kraj: Kranj
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Basti Fantasti Super Senna
Pridružen/-a: 28.08. 2007, 19:40 Prispevkov: 5106 Kraj: Wom
|
Objavljeno: 14 Feb 2010 17:42 Naslov sporočila: |
|
|
Kimijev prvi reli v letosšnji sezoni svetovnega prvenstva
Reli po Švedski,končni vrstni red:
1. M. Hirvonen (FIN/Ford focus) 3:09:30,4
2. S. Loeb (FRA/Citroën C4) +42,3
3. J.-M. Latvala (FIN/Ford focus) +1:15,4
4. D. Sordo (SPA/Citroën C4) +2:41,6
5. S. Ogier (FRA/Citroën C4) +4:15,3
21. M. Grönholm (FIN/Ford Focus) +23:30,8
28. K. Räikkönen (FIN/Citroën C4) +37:47,2
_________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Milan48 Častni član
Pridružen/-a: 20.06. 2007, 18:57 Prispevkov: 201 Kraj: Šalara
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
slavko osamljeni jezdec
Pridružen/-a: 18.05. 2007, 18:21 Prispevkov: 10243 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 15 Feb 2010 11:47 Naslov sporočila: |
|
|
Matr ga žgejo. Ta tadrugi filmček mi je najboljši, ki krasno prikaže kako drsijo skozi ovinke. Ja kar se tiče Raikkonena, ima kar nekaj težav. Misli mda je tudi pred kratkim spet razbil drikalnik. Nekje je nekaj pisalo. Sicer pa pravi, da že komaj čaka naslednjo dirko, ki bo v toplih krajih. Upam da mu kdaj uspe osvojiti kakšno stopničko. Čeprav mislim da realnih možnosti še kar nekaj časa nebo imel.
Kar se tiče Loeba v F1, je bil pa mislim da res hiter. Še v novičkah imamo nekje spisano. Grem preverit. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|