Športni kotiček Seznam forumov Športni kotiček
Šport & zabava & druženje
 
 Pogosta vprašanjaPogosta vprašanja   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   Registriraj seRegistriraj se 
 Tvoj profilTvoj profil   Zasebna sporočilaZasebna sporočila   PrijavaPrijava 




Scuderia Ferrari F138
Pojdi na stran 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Športni kotiček Seznam forumov -> Moštva F1
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
slavko
osamljeni jezdec


Pridružen/-a: 18.05. 2007, 18:21
Prispevkov: 10243
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: 14 Avg 2007 06:06    Naslov sporočila: Scuderia Ferrari F138 Odgovori s citatom



Enzo Anselmo Ferrari

Na današnji dan 14 avgusta leta 1988 je v Modeni v Italiji umrl ustanovitelj dirkaškega moštva in avtomobilske tovarne Ferrari ,Enzo Ferrari.Leta 1920 se je zaposlil v tovarni Alfa Romeo , z
njihovimi dirkalniki je tudi požel kar nekaj uspeha na dirkah, toda zavrnil je možnost dirkanja
na prestižnejših dirkah. Leta 1929 je ustanovil,Scuderio Ferrari kot dirkaško moštvo pod
okriljem Alfe Romeo. Podpora Alfe je trajala do leta 1933 ko jo je morala zaradi finančnih
težav umakniti. Ferrari je preživel le zaradi pomoči Pirellija Leta 1937se je Alfa vrnila v svet
dirkanja, Enzo Ferrari pa je izgubil veliko pristojnosti, zato je dal odpoved. Toda konkurenčna
klavzula mu je prepovedovala dirkanje ali dizajniranje dikralnikov za štiri leta.Ustanovil je podjetje
Auto-Avio Costruzioni, ki je dirkaškim moštvom dobavljajo komponente za dirkalnike. Med
drugo svetovno vojnoje podjetje proizvajalo komponente za potrebe vojske, zaradi bombardiranja
pa je podjetje prestavil iz Modene v Maranello. Šele po koncu vojne so dirkalniki lahko nosili
njegovo ime.Enzo Ferrari je umrl v Modeni leta 1988 v starosti 90 let. Edina dirka, ki je Mclaren
ni dobil v 1988 je bila V.N.Italije , ki je bila na sporedu kmalu po Enzovi smrti, in kjer je Ferrari
z Gerhardom Bergerjem in Michelom Alboretom dosegel dvojno zmago. Scuderia je med
sezonama 1999 in 2004 , z Michaelom Schumacherje v glavni vlogi, dominiral v Formuli 1...

Ferrari je v Formuli ena sodeloval od leta 50 ,in prvo zmago so zabeležili lata 1951 .Bila je V.N.
Britanije .Prvi naslov prvaka je osvojil leta 1952 Alberto Ascari ki ga je zopet osvojil leta 1953.
Enzo se je rodil 18 ferbruarja leta 1898.


Slava mu ...








In še zvok Ferrarija Razz Cool
http://www.youtube.com/watch?v=aBXUOomynxw&mode=related&search=

F 2007
http://www.youtube.com/watch?v=oAKYsRUqNcQ&mode=related&search=

Cool Cool Cool
http://www.youtube.com/watch?v=u68mhxTdxsw

Kimi v Ferrariju Very Happy
http://www.youtube.com/watch?v=vmzp3GeAYTQ
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
kristy
Smrketa


Pridružen/-a: 18.07. 2007, 09:59
Prispevkov: 58

PrispevekObjavljeno: 15 Avg 2007 15:15    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

le kaj bi mi brez enza Very Happy

no slavko ker si ravno odpru to temo. jz mam kar nekaj materiala o njem sam ga morm še pretipkat na računalnik
in k mi bo to ratal ga še sem nalimam, če me ne bo kdo prehitel Laughing Laughing Laughing
_________________
be the best!!!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Basti Fantasti
Super Senna


Pridružen/-a: 28.08. 2007, 19:40
Prispevkov: 5106
Kraj: Wom

PrispevekObjavljeno: 10 Okt 2007 14:01    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Tkole en moj prispevek.

Ferrarijev povratek na vrh po zlatih sedemdesetih, ko je Niki Lauda z
rdečimi dvakrat postal svetovni prvak, je bil posut s trnjem vse do sredine
devetdesetih, ko je Jean Todt ugotovil, da Ferrari potrebuje vsaj sekundo ali celo več boljše čase v vsakem krogu.

Do takrat so rdeči to sekundo običajno iskali v tehnologiji, v novih tehničnih rešitvah, v zmoglivejših motorjih in boljši aerodinamiki. Ni jim šlo od rok. Zato je mali Francoz zaposlil najboljšega in najdražjega dirkača na svetu. Michael Schumacher naj bi rdečim prinesel želeno sekundo. A ne takoj. "ko sem videl, v kakšnem stanju je ferrari, nisem mogel vrjeti svojim očem. Vse je bilo nekako okostenelo, zastarelo. Še pri Benettonu, ki je bila mnogo mlajša in manjša ekipa, smo imeli vse mnogo bolje urejeno in organizirano. Res je bilo treba začeti z novim, povsem belim listom papirja."
In je Schumacher začel z delom. Prvo leto je bilo zelo slabo, že spomladi mu je bilo jasno, da bo nekje v zlati sredini razpredelnice. Toda že prvo leto je Nemec prišel do treh zmag, pred njim sta v dveh letih Berger in Alesi skupaj dosegla le dve. Schumacher je ekipo kadrovsko okrepil, spomnil se je starih znancev Rossa Brawna in Roryja Brnya iz Benettona ter ju povabil v Maranello. Šele z njunim prihodom se je začelo resno delo in dirkalnik za leto 1997 je bil že mnogo boljši.
Schumi je bil že tako dober, da se je z Jacquesom Villeneuvom do zadnjega boril za naslov. Izgubil ga je na zadnji dirki s trčenjem v Villeneuva.

Tisto zimo je veliko razmišljal, se za storjeno opravičil in leto 1998 začel še močnejši. Toda spet ga je spremljala smola-na zadnji dirki v Suzuki mu je že na štartu ugasnil motor, zato je z dvignjeno roko prekinil startno proceduro in moral dirko začeti iz ozadja. Boj je bil dokončno izgubljen ko mu je počila še pnevmatika ko je pridirkal že na tretje mesto. V njem se je nabralo še več jeze in znova zagnano pričel sezono, ki pa jo je moral polovico izpustiti zaradi nesreče v Silverstonu.Leto 2000 je dobro zastavil že na začetku. Resda mu je pomagala McLarnova smla z motorji, saj je Hakkinenu Mercedes dvakrat odpovedal na obeh prvih dirkah sezone. Kljub slabšemu poletju je Schumi jeseni s šeenim nizom zmag suvereno ugnal Miko in tretjič postal prvak. "S tem je za tabo vsa Italija,odgovornost je je mnogo večja,kot je bila prej pri Benettonu" In zakaj je dirkanje pri Ferrariju nekaj posebnega?


POSEBNOST FERRARIJEVA DIRKANJA:
Enzo Ferrari ni imel posebno dobrih izhodišč za dirkaško kariero, saj je izhajal iz preproste Modene. A bil je posebnež. Želel si je višje, v nov svet. Sanjal je o tem, da bo postal športni novinar, operni pevec ali dirkač. Na prelomu stoletja, torej okrog leta 1900, so bili to zelo nenavadni poklici. Večinoma so bili povezani z družbenim položajem, zanje in za tovrstno šolanje pa so se odločali predvsem premožni člani bogatih meščanskih družin, ki so imele denar in dobre zveze.Enzo je najrej poiskušal postati dober dirkač, a z vrtenjem volana ni iztopal. Medtem je ustanovil svojo delavnico, v kateri je začel predelovati alfe. V Modeni jih je tudi prodajal, saj je bil uradni prodajalec milanske Alfa Romeo.Spoznaval je bogate in vplivne ljudi. Nekaterim je predelal avtomobile, z denarjem ki ga je s tem zaslužil, pa je razširjal Scuderijo. Kmalu je spoznal, da je sprodajo in predelavo športnih avtomobilov mogoče zaslužiti dovolj denarja za vodenje dirkalnega moštva. Čedalje tesneje je sodeloval z Alfo, kateri vodilni možje so začeli spoznavati sposobnosti Enza iz Modene. Zaupali so mu vodenje Alfinega tovarniškega dirkalnega oddelka, kar je pomenilo, da je Enzo vse bolj postajal lastnik Scuderije in vse manj dirkač. Leta 1932 je prenehal z dirkanjem in se posvetil vodenju ekipe. Medtem se mu je rodil tudi sin Dino.
V tem času je Ferrariju največ pomagal inženir Vittorio Jano, ki je izdeloval zelo dobre dirkalnike-na stezah po vsem svetu so premagovali konkurenco. Sredi tridesetih je Ferrarijeva kariera nekoliko zastala, saj so na evropskih dirkališčih zavladali mercedesi in avto unioni pa še Tazio Nuvolari,nekoč zlato Ferrarijevo dirkaško orožje, se je postaral in se preselil k Nemcem. Poleg tega je imel Ferrari težave z Alfo, ki se je umaknila iz dirk za veliko nagrado. Vodstvo koncerna v Milanu je s težavo prepričal naj mu zapustijo alfe P3, ki so bile takrat višek tehnologije. Po dolgem prepričevanju so se avtomobili nekega jutra znašli na tovarniškem dvorišču v Modeni, toda takrat je bilo Ferrariju že jasno, da bo moral odslej staviti predvsem nase.
Do konca tega obdobja je še sodeloval z Alfo,med drugo svetovno vojno pa je razmišljal predvsem o svojih dirkalnikih. Prvega je naredil že leta 1940, toda zaradi pogodbe z Alfo in odpovednega roka avtomobilu ni smel dati svojega imena. Prvi ferrari z njegovim imenom se je torej pojavil takoj po drugi svetovni vojni, saj so med leti 1943 in 1945 novo tovarno v Maranellu, majnem mestecu zasedli Nemci. Ferrari je takoj po vojni začel načrtovati nove dirkalnike, ki so bili mnogokrat zelo dobri, z veliko twhničnimi novostmi, vendar so bili narejeni zelo površno, radi so se kvarili, skratka, niso bili prav vsi dirkači tistega časa navdušeni nad ted, da bi dirkali za ferrari.


FERRARIJEVI LJUBLJENCI:
Ob vsem tem je bil Enzo Ferrari tudi zelo muhast. S svojimi dirkači se je pogajalzelo trdo pa tudi plačeval kih je zelo slabo, V ekipi je imel vedno več dirkačev, kot jih je potreboval, da jih je lahko izsiljeval z nastopi oziroma prepovedmi nastopa na dirkah. Pogosto je dirkače, ki neke dirke niso posebej marali, nalašč prijavil prav nanjo, koga drugega, ki bi si želel nastopiti na njej, pa je poslal na dirko neke druge serije. Tekmovanja nekoč niso bila tako specializirana, zato je Ferrari nastopal na vztrajnostnih dirkah, v formuli 1, na dirkah športnih avtomobilov in še v ameriških tekmovanjih.
Svoje je selil kot ovce. "Saj so le moji oslužbenci.Vozijo moje avtomobile. In vozijo jih zato, da bi z njimi zmagali. Kje kdo zmaga in s katerim avtomobilom niti ni tako pomembno, bistveno je le, da zmaga s ferrarijem.To je njegovo poslanstvo," je trdil Ferrari, ki je imel tudi zelo različen odnos do svojih dirkačev. Nekatere je občudoval, jih razvajal in jim dopuščal skoraj vse, z drugimi pa ni našel skupnega jezika, zato so se v Maranellu slabo počutili, čeprav so bili najboljši svojega časa.
Med prve zagotovo sodita Peter Collins in Tazio Nuvolari, ki ga je imel Enzo za najboljšega dirkača vseh časov,med slednje pa Huan Manuel Fangio, ki je starega Enza zelo spoštoval, a z njim ni mogel sodelovati. Čeprav sta si to oba želela, je Fangio zdržal vsega eno sezono-leta 1956 je z lancio ferrari postal svetovni prvak. "Vsi v tovarni so ob koncu leta dobili medaljo za uspeh, le jaz je nikdar nisem videl!" Takšen je bil Enzo Ferrari.
(J.M.Fangio)

V petdesetih je Scuderija nastopala tudi na vztrajnostnih dirkah, zato leta 1950 Ferrarija ni bilo na seznamu prijavlenih za prvo veliko nagrado novo ustanovljenega prvenstva formule 1. Dirka je bila 13.maja, toda prav takrat se je Ferrari pripravljal na zanj najbol prestižno dirko sezone, na Mille Miglia, ki je bila tradicionalno ob koncu maja. Program izdelave dirkalnikov za formulo 1 je obstal, leta 1950 avtomobilov sploh še niso izdelali, kar je bilo zelo tipično tudi kasneje, še v šestdesetih, ko je bila pomlad pri Ferrariju v formuli 1 vedno zelo šibka. Predvsem zaradi priprav na druge dirke, sprva na Mille Miglia in kasneje na 24 ur Le Mansa.
Ferrariju je bilo pozneje žal, da ni postal del zgodovine na tej dirki v Silverstonu leta 1950. No, že na naslednji dirki, ki je bila razpisana za svetovno prvenstvo, je Ferrari nastopil s svojimi avtomobili in tako postal danes najstarejša ekipa, ki še nastopa v Formuli 1. Ostale tovarne, ki so nastopale leta 1950, predvsem Maserati, Lancia in Alfa, so se že zdavnaj umaknile iz formule 1. Trmoglavi Enzo je ob koncu petdesetih izgubil še kakšen naslov svetovnega prvaka, ker je vztrajal pri tem, da mora imeti dirkalnik motor spredaj, medtem ko so angleški garažisti, kot jih je klical, ugotovili, da je za lego dirkalnika na stezi bolje, če je motor nameščen sredinsko oziroma tik za dirkačem. S tem je izgubil nekaj dragocenega časa, saj je bilo mogoče prvega ferrarija z motorjem zadaj na dirkališčih videti šele leta 1960. Leto pozneje je s takšnim dirkalnikom Phil Hill postal svetovni prvak za Ferrari. Podobno je uspelo še Johnu Surteesu tri leta pozneje, potem pa se je za Ferrari spet začelo sušno obdobje.
Vprvih desetletjih obstoja tovarne je Enzo Ferrari ob relativno nizkih stroških razvoja še lahko napajal svoj dirkalni program od dobička pri predelavi športnih avtomobilov, sredi šestdesetih pa je to postalo skorajda nemogoče. V formuli 1 takrat še ni bilo velikih komercialnih sponzorjev. Ferrari jih je tudi pozneje dolgo zavračal: "Ne prenesem, da bi se na mojih avtomobilih znašle nalepke partnerji, ki lahko opremijo moje dirkalnike in jim omogočijo, da so hitrejši in da zmagujejo!"
(Enzo in Dino)

ZAKAJ FORD NI NIKOLI KUPIL FERRARIJA:
Ferrari je sredi šestdesetih zašel v dolgove in ni mu preostalo drugega, kot da del svoje tovarne proda. Sprva so se za nakup ogreli Američani, saj je bil Ford nekaj časa na dirkališčih velik Ferrarijev tekmec, toda njih je najbolj zanimal dirkalni oddelek, tega pa Ferrari ni hotel izpustiti iz rok. Ko bi morali Američani le še podpisati pogodbo, ki je bila plod dolgotrajnih večmesečnih pogajanj, si je Enzo Ferrari premislil. Enega izmed vodilnih mož Forda, ki je posebej za to prišel iz Detroita v Maranello in tam nekaj dni čakal na dobro voljo Enza, je Ferrari vprašal: "Kdo bo odločil, če se pri pomembnem vprašanju na dirkah ne bomo strinjali. Vi ali jaz? Pravzaprav me zanima, čigava beseda bo obveljala?"
Američan je bil jasen:"Naša!" Enzo je vstal, gospoda iz Amerike pospremil do vrat in mu zabrusil: "Naša pogajanja so končana. Želim vam prijetno pot nazaj v Ameriko!" In tako Ford ni nikoli kupil Ferrarija. Enzu pa ni nilo treba dolgo čakati na novo ponudbo. Prišla je iz bližnjega Torina in je bila mnogo bolj sprejemljiva. Gianni Agnelli je kupil tovarno športnih avtomobilov in vse Ferrarijeve dolgove, dirkalno moštvo pa je do smrti ostalo Enzova last.
Po njej je pripadlo Fiatu, s tem pa je Enzo Ferrari pridobil še pokrovitelja, ki je dirkaško delavnico moral vzdrževati pri življenju, saj je bil tako rekoč njen lastnik. Tvegano, a zelo prebrisano, kot marsikaj v Ferrarijevem življenju. Od smrti sina Dina, ki je leta 1956 zelo mlad umrl zaradi bolezni mišic, je Ferrari zelo malo potoval. Postajal je vse bolj zagrenjen, vase zaprt in molčeč, v tujino sploh ni več hodil. Najdlje je šel do morja ali na trening pred dirko v Monzo, pa še od tam je odpotoval že v soboto zvečer. Na dirkah ga sploh niso več videli-kadar je bilo to mogoče, jih je gledal doma po TV, sicer pa so mu o njih poročali njegovi zvesti pomočniki na dirkah. Ker so bili med seboj velikokrat skregani, za kar je poskrbel kar Enzo sam , so mu sporočali različna mnenja in dejstva, iz katerih si je Enzo potem ustvaril svojo sliko.
Vedno je znal poskrbeti za kaos in nezaupanje b ekipi, kar se je kazalo predvsem pri rezultatih, ki so bili zaradi tega velikokrat slabi. Mnogi dirkači, med njimi tudi Fangio, so bili prepričani, da je prav ta politika podtikanj in politikantstva Ferrarija stala mnogih naslovov svetovnega prvaka in še več zmag. Sredi sedemdesetih se je Ferrari odločil za mladega športnega šefa Luco di Montezemola in prav tako mladega Avstrijca Nikija Laudo. Skupaj sta prišla do dveh naslovov svetovnega prvaka, lahko pa bi si priborila še tretjega, če Lauda pod goro Fuji ne bi po dveh krogih zapeljal v bokse, ker se mu je dirkanje v nalivu le nekaj mesecev po nesreči, iz katere se je izvlekel s teškimi opeklinami, zdelo preveč nevarno.
James Hunt je tako mirno pripeljal do tretjega mesta in z mclarnom postal svetovni prvak. Zvečer je Lauda s tokijskega letališča poklical Enza, ki ni razumel njegove odločitve, in od tistega večera so bili njuni odnosi skrhani. Ferrarijeva težava je bila v tem, da ni spoštoval dirkača in njegovih občutij, dvomov ali strahu. Želel je, da gredo njegovi fantje d ferrariji kot gladiatorji v smrt za slavo Ferrarija. "Dirkači le vozijo moje stroje, ki zmagujejo. nikdar ni bilo pomembno, kdo ga je vozil-zmagal ali izgubil je vedno le dirkalnik ferrari." No, pri zmagah je bilo že tako, pri porazih pa je znal Enzo kriviti tudi dirkače.

SMOLA PRI IZBIRI DIRKAČEV
To je bilo pravzaprav zadnje obdobje, ko je Ferrari še lahko aktivno sodeloval pri upravljanju ekipe, saj se je bližal 80. rojstnemu dnevu. aJody Scheckter je zadnjič osvojil naslov prvaka za Ferrari pred Schumacherjem, ki mu je to uspelo 2000, kako globoko pa je bil Enzo prepričan v zmage svojih dirkalnikov, pa priča tudi anekdota iz Maranella.
V Cavallinu je Ferrari gostil tekmeca Walterja Wolfa, ki je smel leta 1977 svoj dirkalnik preizkusiti na testni stezi v Fioranu. Na večerji v Cavallinu je bil Ferrari zelo samozavesten in je Wolfu predlagal stavo. V Monte Carlu bo zmagal Lauda, Schecter bo šele tretji, je menil Enzo, medtem ko je bil Wolf seveda prepričan, da bo zmagal njegov dirkač Schecter. "Stavim za ferrarija,športnega," je bil odločen Enzo, Wolf pa je obljubil, da bo v primeru poraza Ferrariju priskrbel lamborhinija. Tovarna v Bologni je bila vedno trn v peti Enza Ferrarija, prav tako kot Maserati iz Modene.
In ko je v Monte Carlu zmagal Schecter z wolf cosworthom, je nekaj dni pozneje Enzo Ferrari poklical Wolfa, mu čestital in obljubil, da mu bo poslal avto v naslednjih dneh. Ko je prispel lep rdeč ferrari, je z njim prišel tudi račun za 2.300 dolarjev. Začudeni Wolf je poklical v Maranello in vprašal "starega" kaj pomeni ta račun. "Stavila sva za avto, gume pa so Pirellijeve in jih bo treba plačati!", je bil odrezav Ferrari.
Osemdeseta so pri Ferrariju prav tako minila v znamenju prepirov in spletk. "Prav zaradi njih sva z Arnouxom izgubila svetovno prvenstvo leta 1983," se je spominjal Patrick Tambay. Ferrari je imel takrat odličen dirkalnik, s katerim je resda osvojil konstruktorski naslov.Piccinini, ki je bil Ferrarijev svetovalec, je vlekel na Arnouxovo stran, inženir Forghieri, ki je bil tehnični šef ekipe, tudi, točke pa je pobiral Nelson Piquet, ki je z brabhamom postal svetovni prvak. Kasneje je bila premoč Williamsa in McLarna prevelika, predvsem Honda, Renault in TAG Porsche so najbolje izkoristili obdobje turbo motorjev, Ferrari pa sredi osemdesetih tudi ni imel sreče pri izbiri dirkačev. Pironi, Arnaoux, in Tambay so bili zelo slabi nasledniki Gillesa Villeneuva, ki se je leta 1982 ubil na treningupred veliko nagrado Belgije v Zolderju. Napaka je bil tudi nakup Micheleja Alboreta. Krivulja se je začela spet počasi dvigati šele ob koncu osemdesetih z Bergerjem, Mansllom in Prostom. Do te mere, da je Alain Prost leta 1990 do zadnje dirke sezone, spet v Suzuki, tekmoval z Ayrtonom Senno za naslov svetovnega prvaka. Kot mnogokrat med njima se je tudi ta dirka končala s trčenjem že v prvem ovinku, tokrat v korist Brazilca. In Ferrari je moral čakati do nove, bolj uspešne Suzuke še polnih deset let!
Enzo je bil zadnjih nekaj čet zelo slaboten. Po smrti žene Laure je redko zapustil stanovanje v veliki hiši v Modeni, kjer je preživljal pozno starost. Spomladi leta 1988 je v Maranello prišel papež in hotel blagosloviti Ferrarijeve dirkalnike. Gerhard Berger je svetega očeta celo nekaj krogov peljal po stezi v Fioranu. Enzo naj bi papeža sprejel v tovarni in na dirkališču, a je ob papeževem prihodu sporočil, da se počuti preslabo, da bi hodil naokoli. Naročil je, naj pride papež k telefonu, da se bosta pogovorila. Ko je papež Wojtyla ob dogovorjeni uri dvignil slušalko, je moral čakati še kakšnih deset minut, da si je Enzo vzel čas zanj. In še takrat je imel za klepet le nekaj minut časa. No, zdaj boste morda lažje razumeli Schumacherjeve besede, da je zmagovati za Ferrari še danes nekaj zelo posebnega.
_________________

Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
slavko
osamljeni jezdec


Pridružen/-a: 18.05. 2007, 18:21
Prispevkov: 10243
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: 10 Okt 2007 23:11    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Rozynho Tole je pa lepo ... Razz Sploh zadnji del mi je všeč .
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Basti Fantasti
Super Senna


Pridružen/-a: 28.08. 2007, 19:40
Prispevkov: 5106
Kraj: Wom

PrispevekObjavljeno: 10 Okt 2007 23:24    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Hvala! Very Happy sm si mal časa vzel pa tole spisal Very Happy
_________________

Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Basti Fantasti
Super Senna


Pridružen/-a: 28.08. 2007, 19:40
Prispevkov: 5106
Kraj: Wom

PrispevekObjavljeno: 26 Nov 2007 13:41    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

PRVA FERRARIJEVA ZMAGA V FORMULI 1

Enzo Ferrari nikoli ni imel rad Angležev. Imenoval jih je zaničevalno garažisti, zato ni čudno, da ni potoval na dirke, ki so bile na otoku. Poleg tega pred drugo svetovno vojno ni imel pravih tekmecev v britanskih ekipah. Ogrožali so ga bugattiji,mercedesi,auto unioni... Angleži so prišli na vrsto pozneje, šele v šestdesetih, po drugi svetovni vojni. Samo temu je mogoče pripisati dejstvo, da ferrarijev sploh ni bilo na prvi dirki svetovnega prvenstva maja leta 1950 v Silverstonu, kajti Ferrariju se je zdela pot predolga, dirka pa nepomembna. Pa še pred Le Mansom je bila na vrsti, ter okrog dirke Mille Miglia, ki sta bili za Enza pomembnejši.Formula ena in novo svetovno prvenstvo sta bila zanj prva leta na stranskem tiru, zato je scuderia do prve zmage prišla šele leto pozneje, sredi julija v Silverstonu. Ekipa je bila majhna, nekaj mehanikov, dva inženirja in trije dirkači, eden od njih Jose Froilan Gonzalez. Bik iz Pampe, tako so ga klicali zaradi njegove postave, je bil šele tretja Ferrarijeva violina, saj sta bila zvezdnika v ekipi takrat Alberto Ascari in Luigi Villoresi, za Gonzalezovo dirkanje pa je moral plačevati takratni argentinski predsednik Peron.

Že takrat je bilo pravzaprav enako kot danes. Ferrarijeva ekipa je že takrat taktizirala, prepričani so bili, da bodo dirko lahko dobili zaradi manjše porabe bencina ferrarijev 375 v boju s požrešnimi alfami. Gonzalez je imel nekoliko slabši motor in slabše pripravljen avtomobil od Villoresija in Ascarija, pa je vseeno osupnil paddock, ko je osvojil najbolši štartni položaj. Dan pozneje je s štarta potegnil kot bik, se oddaljil od alf, resda sredi dirke za nekaj minut vodstvo prepustil Fangiu, potem pa je bil manj slaven Argentinec spet na vrhu. Ker so morali pri Alfi naliti mnogo več goriva med postankom, je do konca ostal na prvem mestu in se po treh urah dirkanja v Silverstonu vpisal v Ferrarijevo zgodovino s prvo zmago na kakšni dirki svetovnega prvenstva formule 1.

Na slovesnosti leta 2001 pred dirko v Angliji je Ener Vecchi, mehanik iz Maranella, oblečen prav tako kot takrat na petek obujal spomine: "Nič posebnega ni bilo. Veseli smo bili njegove zmage, in ko se je vrnil pred bokse, smo ga obkrožili ter mu čestitali za zmago. To je bil dan, ko je bila Alfa prvič resno premagana." Čustva so premagala tudi Enza, ki je za uspeh zvedel po radiu in po telefonu v svoji delovni sobi v Modeni. "Jokal sem od veselja!" In tudi od žalosti, saj je nekdanji lastnik scuderije, v kateri je za dirke pripravljal alfe dejal: "Danes sem ubil svojo mater!" Po dirki in zmagi so mehaniki, inženirji in Gonzalez ob mirni večerji proslavili uspeh in se napotili domov. Vse drugače kot danes, ko dirkači z dirk odhajajo z zasebnimi letali in so med največjimi zvezdniki na svetu. Predvsem tisti, ki dirkajo in zmagujejo s ferrariji. Za zmago je Gonzalez dobil darilo,zlato uro, ki jo hrani še danes.

_________________

Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
mama
Stric matic


Pridružen/-a: 18.12. 2007, 18:12
Prispevkov: 164
Kraj: mb

PrispevekObjavljeno: 27 Dec 2007 13:57    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Rozynho je napisal/a:
Hvala! Very Happy sm si mal časa vzel pa tole spisal Very Happy


pa si res to napisal ali si od kje prekopiral?? :)
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Basti Fantasti
Super Senna


Pridružen/-a: 28.08. 2007, 19:40
Prispevkov: 5106
Kraj: Wom

PrispevekObjavljeno: 27 Dec 2007 14:03    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Hja tkole bom rekel:
nekaj sm imel materiala iz raznih revij in sm pač prilepil tuki Very Happy
k tiste starejše zgodovine pa ne poznam tako kot zadjih dvajset let.
_________________

Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
mama
Stric matic


Pridružen/-a: 18.12. 2007, 18:12
Prispevkov: 164
Kraj: mb

PrispevekObjavljeno: 27 Dec 2007 14:08    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

odlično, glavno da je na forumu. odlično si opisal moštvo ferrari
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Basti Fantasti
Super Senna


Pridružen/-a: 28.08. 2007, 19:40
Prispevkov: 5106
Kraj: Wom

PrispevekObjavljeno: 27 Dec 2007 14:11    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ja sej sm rekel da to moram spisat na forum ker je dobro predstavljeno moštvo.
_________________

Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
slavko
osamljeni jezdec


Pridružen/-a: 18.05. 2007, 18:21
Prispevkov: 10243
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: 27 Dec 2007 17:13    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

mama je napisal/a:
odlično, glavno da je na forumu. odlično si opisal moštvo ferrari
Upam da ne misliš da vse samo prekopiramo. Sej konec koncev nihče od nas ni novinar da bi hodel po svetu .Moram reči da sam včasih kdaj prekopiram zgolj en del članka pa potem še kaj sam zraven dodam. Kajti bolje se počutim če vidim da tudi sam kaj skupaj spravim. Sicer sem pa upazil da sestavljanje prispevkov vzame ogromno časa. Že kar nekaj prispevkov sem sestavljal tudi po več dni , toda na koncu se vendarle splača če vidiš kaj si skuopaj spravil Very Happy

Recimo zadnjič sem v dnevnem časopisju zasledil ne povem katerem ,da se nekdo zanima za taxsi ki ga je fural Šumi ! In jaz nekje na drugem forumu to napišem ,in potem izpade tako da spet nakladam. Zanimivo je bil opredvsem to da nisem nikjer na spletu zasledil to glede taksija ,toda vira nisem hotel izdati. Me pa zanima kje je ta časopis dobil ta podatek , kateri se je izkazal za resničnega. Ja nekateri časopisi so še vedno vredni zaupanja. Very Happy Razz
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
mama
Stric matic


Pridružen/-a: 18.12. 2007, 18:12
Prispevkov: 164
Kraj: mb

PrispevekObjavljeno: 27 Dec 2007 22:29    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

slavko je napisal/a:
mama je napisal/a:
odlično, glavno da je na forumu. odlično si opisal moštvo ferrari
Upam da ne misliš da vse samo prekopiramo. Sej konec koncev nihče od nas ni novinar da bi hodel po svetu .Moram reči da sam včasih kdaj prekopiram zgolj en del članka pa potem še kaj sam zraven dodam. Kajti bolje se počutim če vidim da tudi sam kaj skupaj spravim. Sicer sem pa upazil da sestavljanje prispevkov vzame ogromno časa. Že kar nekaj prispevkov sem sestavljal tudi po več dni , toda na koncu se vendarle splača če vidiš kaj si skuopaj spravil Very Happy


seveda wem da ne prepišete oz. ne prekopirate vsega Very Happy

tako glupi pa tudi niste da ne bi nič vedeli o f1 Cool
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Primož
Nad Kimpaa


Pridružen/-a: 27.08. 2007, 14:10
Prispevkov: 1462

PrispevekObjavljeno: 06 Jan 2008 15:19    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

FERRARI 2008

_________________
Chuck Norris pije LAŠKO!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
NE555
Pelje Mclarna pod prešo


Pridružen/-a: 18.05. 2007, 21:04
Prispevkov: 1693
Kraj: povsod malo

PrispevekObjavljeno: 14 Jan 2008 18:43    Naslov sporočila: F 2008 Odgovori s citatom

Ferrari je danes na testini stezi v Fioranu predstavil bolid za novo sezono


Novi bolid F2008 ali interno kot ga imenujejo 659. Kot je že poznano je v bolidu
nova elektronika katero morajo vsa moštva odslej porabljati( SECU) Poleg kozmetičnih popravkov
na aerodinamiki so tu še višje bočne stranice zaradi sigurnosti dirkačeve glave.
Največje popravke pa nosi pod pokrovom motorja. Menjalnik mora izdržat štiri
dirke. Tudi podvozje je novo pri tem pa je potrebno omeniti krajšo medosno
razdaljo glede na F2007

Tehnični podatki Ferrari F2008:
Šasija: iz karbonskih vlakenj, osemplastana
Prenos moči: sekvenčni menjalnik 7 stopenjski

zavore; karbonski diski

Teža: 605 kg – brez goriva maziv hladilne tekočine in voznika
Platišča: BBS 13''
Motor: Ferrari 056
8 valni V 90°
Prostornina: 2398 cm3
premer valja: 98 mm
teža 95 kg

vžigalne naprave: Magneti Marelli

Gorivo: Shell V-Power ULG 64
olje: Shell SL-1098







Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
slavko
osamljeni jezdec


Pridružen/-a: 18.05. 2007, 18:21
Prispevkov: 10243
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: 17 Mar 2008 12:03    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ZA MONTEZEMOLA JE AVSTRALSKA DIRKA PONIŽANJE !


Potem ko je jasno na prvi dirki v Avstraliji Ferrari doživel pravi ponižujoči poraz, se je jasno na to dirko tudi že odzval predsednik Ferrarija ( Luca Di Montezemolo ) .Njegova izjava je povsem primerna glede na hladen tuš ki so ga doživeli ta vikend :" Upam da bo današnja doza ponižanja imela zdravilen učinek na vse in se že veselim Malezijske dirke, kjer pričakujem povsem drugačno podobo Ferrarija " ! In mislim da je njegovo sporočilo dovolj glasno in jasno da ne misli šeenkrat gledati tega ponižanja na naslednji dirki v Maleziji , in tako bodo stvari naslednji vikend zopet postavljene na svoje mesto.Toda kaj pa če se bo podobna zgodba zopet ponovila ? Potem bi verjetno lahko nekdo iskal novo službo!

Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
slavko
osamljeni jezdec


Pridružen/-a: 18.05. 2007, 18:21
Prispevkov: 10243
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: 18 Mar 2008 09:14    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

NIKO MIHELIČ O TRENUTNEM STANJU PRI RDEČIH !


Po katatrofalnem začetku sezone za Ferrari se je jasno že oglasil tudi Niko Mihelič , ki je največji strokovnjak za Formulo 1 v Sloveniji , in žal rdečim ne napoveduje lepe prihodnosti: "Ferrari je izgubil može na ključnih funkcijah. Za volanom nimajo več Michaela Schumacherja, poslovil se je Ross Brawn. Italijani bodo počasi postajali slabši. V Avstraliji so doživeli pravo katastrofo. Če se bo to začelo ponavljati, bodo kmalu začeli menjati ljudi. Lahko se ponovi zgodba pred obdobjem sodelovanja z Michaelom Schumacherjem, ko so bili dolga leta brez naslova svetovnega prvaka. Že na naslednji dirki v Maleziji, kjer bi moral imeti Ferrari zaradi aerodinamike bolida izrazito prednost, bomo videli, ali so se sposobni pobrati. Glede na to, kaj se jim je zgodilo v nedeljo, bodo panični v stilu: ‘Mamma mia!’. Če se bodo komu zatresle roke, se bodo njim." No res pa je da je pozabil tudi omeniti da so v zadnjih letih pri rdečih vedno imeli na začetku velike težave z vzdržljivosti , in tudi leta 2006 ko je še za moštvo iz Maranella vozil Michael Schumacher . Kar se tiče menjava določenih ljudi , no to se bo pa verjetno res zgodilo v primeru če recimo na naslednjih dirkah nebo večjih rezultatov,toda mislim da trenutno še ni razlogov za paniko v moštvu.


Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Športni kotiček Seznam forumov -> Moštva F1 Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Naslednja
Stran 1 od 9

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.