Športni kotiček Seznam forumov Športni kotiček
Šport & zabava & druženje
 
 Pogosta vprašanjaPogosta vprašanja   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   Registriraj seRegistriraj se 
 Tvoj profilTvoj profil   Zasebna sporočilaZasebna sporočila   PrijavaPrijava 




Elanovi izdelki

 
Ta forum je zaklenjen: ne moreš urejati, pošiljati ali odgovarjati na sporočila.   Ta tema je zaklenjena: ne moreš urejati sporočil ali odgovarjati na objave.    Športni kotiček Seznam forumov -> Arhiv
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
slavko
osamljeni jezdec


Pridružen/-a: 18.05. 2007, 18:21
Prispevkov: 10243
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: 28 Jun 2007 06:25    Naslov sporočila: Elanovi izdelki Odgovori s citatom


Družba Elan Bikes se je kolesarskega sejma EuroBike 2004, ki je potekal med 2. in 5. septemberom 2004 v nemškem Friedrichshafnu, letos udeležila že drugič. Predstavili so tri nove modele gorskih koles TOXXIC, FRISKY in DH Pro. Tako Elan Bikes kot njihove novosti so med obiskovalci in ljubitelji kolesarstva vzbudili veliko zanimanja, proizvajalci kolesarske opreme pa so pokazali interes, da bi s svojim izdelki sodelovali v okviru ponudbe Elan Bike Parka Kranjska Gora, ki pod okriljem družbe Elan Bikes uspešno deluje od sredine junija.

Tomi Šefman, presednik uprave Elan Bikes, je po vrnitvi iz Friedrichshafna povedal: »Odzivi, ki smo jih bili deležni s strani distributerjev, trgovcev in naših kupcev, so potrdili, da imamo odličen produkt, ki nas uvršča v sam vrh ponudbe na svetovnem trgu. Na letošnjem EuroBikeu smo še učvrstili našo prisotnost na nemškem trgu, zaključili pa smo tudi dogovore, na podlagi katerih z letom 2005 vstopamo na italijanski trg. Potrdilo se je tudi pričakovanje, da bo zanimanje za kolesa Elan veliko na srednje- in vzhodnoevropskih trgih. Čeprav tega v izhodišču nismo načrtovali, je zelo verjetno, da bomo resno preučili možnost nastopa na poljskem in češkem trgu, prav tako z začetkom naslednjega leta.«

Z nastopom na sejmu je zadovoljen tudi Gorazd Stražišar, produktni vodja pri Elan Bikes: »Prizadevanja preteklega let in pol so obrodila sadove. V primerjavi z lanskim letom smo bili letos na EuroBikeu dosti bolj razpoznavni. Na sejmu je bilo čutiti konkurenčno tekmovalnost – danes vsi poznajo Elan Bikes in se nas kar malo bojijo. Za razliko od lanskega leta, ko so priznani trgovci s kolesi zgolj iz radovednosti kupili kakšnega od naših modelov, lahko rečem, so nas letos vzeli dosti bolj resno.«


Tole naj bi bila nekakšna cestna verzija Elanovega kolesa , nekaj podobnega kot je moj .Jasno je da samo menja gume pa ima gorsko verzijo .


Elanova treking verzija


Elanova pesta .Z obročom za diskaste zavore .
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
slavko
osamljeni jezdec


Pridružen/-a: 18.05. 2007, 18:21
Prispevkov: 10243
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: 28 Jun 2007 07:02    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ELAN WAVE+ (stestiran)
Elan Wave+ je nekakšen »hibrid« med rekreativnim in tekmovalnim kros kolesom. Izreden za rekreativca, odličen za dirke, za tekmovanja najvišjega kova morda za kanček pretežak.

... a v to kategorijo niti ne meri niti mu ni to namen. Je kolo, ki bo, po mojem prepričanju, navdušilo vsaj 90% tistih, ki si želijo poganjati med zelenim prostranstvom. Dejstvo je- glede na spekter osebkov na katere cilja-, da je kolo primerno skorajda za vsak manever, le nagibov k skrajnostim bi se raje vzdržal.

Ko sem tudi sam dobil v roke in nato še v noge to novo Elanovo zver dva tisoč sedme izdelave, sem bil nad videnim in kmalu tudi nad »splovljenim« navdušen in zapeljan (beri kot ljubezenski termin). Glede tehnične opreme, kamor sodijo zadnji in prednji Shimanov XT menjalnik, diskaste zavore 535 deore, vilice Suntour SF-XCM, LX prestavne ročice, Ritcheyevo krmilo in »zic štanga«, obroči Mach1 z odličnimi platišči Ritchey Speedmax 2.1., res ni bilo pričakovati problemov, še posebej pa tisto češnjo na vrhu torte doda zmerna cena. 799 evrov res ni veliko in če dodam, da Elanu okvirje- tu gre za aluminijastega- izdeluje Cult, potem res ne gre dvomiti v kvaliteto kupljenega. In lepo bi bilo, da bi se Elana nekoč potemtakem prijel tudi kultni vzdevek, kot njegovih smuči. Navzlic tujim komponentam naj vas ne skrbi, da gre za tuji izdelek domačega emblema, saj gre od output-a pa vse do input-a skozi veli slovenski rok.

Med vožnjo ob manevriranju oziroma manipulaciji (tudi težji) ni nikakršnih težav, saj se izredno precizno in uslužno pokori vašim zahtevam. Seveda bi se našel nejeverni Tomaž, ki bi imel kakšno pripombo, a jaz je iz svoje vožnje nisem uspel izluščiti. Kot rečeno pa nisem profesionalni kolesar in mi dlakocepstvo glede gramov ipd. ni pretirano domače.

Kar se tiče okvirja (izvzemši barvne kombinacije katere opis sledi v nadaljevanju) je estetika na vrhuncu, saj so zvari obdelani praktično do potankosti, tako da jih domala ni opaziti. Ukrojen je bolj kot ne v stilu bodočnosti, saj gre v korak s trendom, ki ga vleče sicer paradni konj Elana- smučka. Morda vam tudi ime modela asociira nanjo. Barvno je torej prepoznavno usklajen, značilne zelene ne gre prezreti, čeprav je v večini odet v črno, z mat prevleko. »Triptih« med elegantnostjo, športnim duhom dopolnjuje samosvojost. Gotovo ga bo ošvrknilo prenekatero zvedavo oko.

Geometrija je primerna tako za vzpone kot drzne spuste, in navkljub togosti daje občutek »mehkobe«. Vilice Suntour lepo dopolnjuje vrhunsko opremo, saj s popolno blokado (lockout) ponujajo vse kar gorski kolesar potrebuje da se prilagodi koreninastim, kamničastim, asfaltnim in drugih podlagah. Še posebej me je navdušilo, da je kolo enako vodljivo ne glede na globino, ki jo omogočajo amortizerji. Nisem se čutil prav nič prikrajšanega pri (po)polnem vzmetenju kot tudi ne pri zgolj polovičnem ali povsem zaprtem.

Prednje vilice (zadnji tovrstna kolesa pač nimajo) bodo tako pokorne agresivnežu kot tudi nežni dušici, a katera subtilna duša sploh (po)seže po koreninah, kamnih in drznih spustih med neštetimi debli in ostalimi hitro bližajočimi se ovirami. S 100 mm hoda je amortizer pripravljen na vse, če pa vam »niveliranje« zaradi izgube tal pod kolesi tisti trenutek nepotrebno, vas en zasuk na desni naredi povsem »trde«. Popolna blokada je predvsem ob vzpenjanju kot nalašč. Če pa nekaj blaženje (rebound) vseeno potrebujete, poprimete levo vrtilo, si nastavite želeno trdoto oziroma mehkobnost in teren se bo pokoril vam in kolo oziroma vi njemu.

In ker je okvir tog tudi pri agresivnem vzpenjanju- in ker zaprti blažilci onemogočajo guganje-, to dovoljuje poganjanje na vso moč, ne da bi šla zato energija kam drugam kot v pedala. Čeprav bi na profil plašča »preko palca« ocenil, da bom po nekoliko »vlažnejšem« terenom plesal kakšen avantgarden še neodkriti ples, pa sem ostal na »fantomski črti« (govorim o spustu).in »usklajenih korakih«.

Krmilo je izredno odzivno, precizno, in zdi se skorajda že pikolovsko, v tem primeru seveda v pozitivnem smislu. Veriga po našem ukazu veselo šiba po kaseti z zobnikov na zobnike in težav pri prestavljanju ni čutiti tudi pri močnejšem potisku na pedala, celo tedaj, ko vas preseneti kakšen naklon promila v kategoriji »u hudiča je strmo«. Zato je prestavljanje prvovrstni užitek.

Čeprav ni peresno lahek, pa tudi ni pretežek, da se ga ne bi mogli podati na rame in prečkati kakšno nepremostljivo oviro, čeprav ugotavljam, da dandanes takšne »zverine« besede nepremostljivo nimajo v slovarju. Je pa slednja doma v naših glavah in takrat za našo ramo ni dobrodošel vsak dodaten »nepotreben« kilogram. In ker Elan vzdržuje kondicijo in kaže zgolj izdelane »mišice« se ni za bati, da bi potrebovali kaj več kot lastno silo.

Splošna ocena, glede na prevoženo je praktično v celoti pozitivna, saj- glede na to, da gre prvenstveno za rekreativni razred- kolo v nobenem primeru ne pusti na cedilu še tako zahtevnega poga(n)jalca (slednji če drugega ne utihne pri končni ceni). Morda ima glede na geometrijo celo bolj kompetitivne kot pa rekreativne vzgibe, a to, za kaj bo »zlorabljen«, je že stvar posameznega subjekta. Sam bi ocenil, da je kolo primarno primerno že izkušenim rekreativcem, »drznejšim« (navzgor ali navzdol), tudi v rokah in nogah tekmovalca pa ne bi izpadel kot tujek. Za popotovanja bi ocenil, da ravno ni delan, a vam tega seveda ne prepoveduje in odvzema.

Disk zavore se odzivajo ne glede na to kaj se dogaja tik pod vami (kar pa je velikokrat odvisno od tistega kar je nad vami), tako da ni bojazni, da bi vas vstavilo kaj drugega kot lastna volja (izvzemški debla ipd. seveda) Za to ugodnost pa vam bo naložena dolžnost in sicer nekoliko več nege, kot bi je bile potrebne v-brake zavore, a glede na to, da slednje v spremenljivih razmerah (ki pa so danes takorekoč ne več zgolj aprilski, pač pa kar vsesezonski pojav) ne zatajijo in da z njimi vsekakor manj tvegate, mislim da nekaj dodatnega dela ne bo škodilo.

Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
slavko
osamljeni jezdec


Pridružen/-a: 18.05. 2007, 18:21
Prispevkov: 10243
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: 20 Feb 2008 19:35    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Tudi za tole je izbira vajina ...( Moderatorja ) ! Razz
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
slavko
osamljeni jezdec


Pridružen/-a: 18.05. 2007, 18:21
Prispevkov: 10243
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: 21 Feb 2008 06:40    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Embarassed Twisted Evil
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Pokaži sporočila:   
Ta forum je zaklenjen: ne moreš urejati, pošiljati ali odgovarjati na sporočila.   Ta tema je zaklenjena: ne moreš urejati sporočil ali odgovarjati na objave.    Športni kotiček Seznam forumov -> Arhiv Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.